مطالب مرتبط:
تحسین امام جمعه اردبیل از شهید جمهور آیت الله رییسی
حضور در مجالس آیت الله مستجابی آرزوی ما بود
آیت الله مستجابی یک تاریخ قابل استناد است
(عکس) لباس های آیت الله آل هاشم در موزه مشروطه
عکس/ لباس های آیت الله آل هاشم، امام جمعه فقید تبریز در موزه مشروطه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 مرداد 1403 ساعت 21:252024-08-04سياسي

داستان سفر شهید جمهور به اصفهان و حسرت ندیدن آیت الله مستجابی


آیین نکوداشت آیت الله مستجاب الدعواتی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از شخصیت های لشگری و کشوری در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد.

- آیین نکوداشت آیت الله مستجاب الدعواتی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از شخصیت های لشگری و کشوری در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین نکوداشت آیت الله سید مرتضی مستجاب الدعوات عصر امروز یکشنبه (14 مرداد) با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام میرلوحی، شیخ حسین انصاریان، احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی، محمود شالویی رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و حسین اشتری مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برگزار شد.

محمد مهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در این آیین با ابراز خوشحالی از حضور در این آیین بزرگداشت اظهار کرد: باعث خوشحالی است که خداوند متعال به دوره کاری بنده این برکت را عنایت کرد تا در چنین مراسم تکریم از شخصیت کم نظیر که مجهول القدر هستند، حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: زمانی که در اصفهان خدمت می کردم ایشان جزو علمای نام آوری بودند که حضور در محفل ‍شان آرزوی ما بود، الحمدلله این ارادت در تمام این سال ها ادامه داشته است و لطف ایشان به این حقیر برقرار بو


برچسب ها: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - انجمن آثار و مفاخر فرهنگی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - مفاخر فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

داستان سفر شهید جمهور به اصفهان و حسرت ندیدن آیت الله مستجابی

داستان سفر شهید جمهور به اصفهان و حسرت ندیدن آیت الله مستجابی