مطالب مرتبط:
رییس جمهور وظیفه ثانوی تعالی فکری و معنوی جامعه را برعهده دارد
مدیر مالی
رییس جمهور وظیفه ثانوی تعالی فکری و معنوی جامعه را برعهده دارد
مدیر فروش - آقا
مدیر داخلی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 15:102024-07-30سياسي

مدیر در نظام ولایی مسئول هدایت و تعالی مردم است


نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه یک مدیر در نظام ولایی، مسئول هدایت و تعالی مردم است، گفت: رییس جمهور هم در نظام ولایی علاوه بر اداره کشور، وظیفه تعالی فکری و معنوی افراد زیرمجموعه و تحت مسئولیت خود را نیز دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، حجت الاسلام حاجی صادقی در سومین دوره تربیت و تعالی استاد شهید دکتر محسن فخری زاده ویژه اعضای هیأت علمی، فرماندهان و مدیران دانشگاه امام حسین (ع)، به تشریح ابعاد سبک مدیریت در نظام ولایی پرداخت و اظهار داشت: از دیدگاه نظام ولایی، مدیر یا رییس تنها کارش ریاست و اداره کردن یک مجموعه نیست، بلکه مسئولیت تعالی، رشد و هدایت تک تک افراد زیرمجموعه خود را نیز دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه یک مدیر در نظام ولایی، مسئول تعالی، رشد و هدایت مردم است، گفت: رییس جمهور هم بر اساس اصول مبتنی بر مدیریت در نظام ولایی علاوه بر اداره کردن کشور، وظیفه تعالی فکری و معنوی افراد زیرمجموعه و تحت مسئولیت خود را نیز دارد.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: رییس جمهور نباید فقط به بعد سخت افزاری مدیریت کشور فکر کند، بلکه پرداختن به بخش نرم افزاری آن را نیز برعهده دارد؛ چرا که در نظام ولایی، مدیر مانند پدری است که علاوه بر تأمین مایحتاج زندگی فرزندان، وظیفه تربیت صحیح آنان را نیز برعهده دارد.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در سپاه - نماینده ولی فقیه - تعالی - مدیر - نظام - هدایت - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

مدیر در نظام ولایی مسئول هدایت و تعالی مردم است

مدیر در نظام ولایی مسئول هدایت و تعالی مردم است