مطالب مرتبط:
چرا بهترین ستاره استقلال در مقابل شمس آذر غایب است؟
رویارویی تیم فوتبال شمس آذر مقابل حریف، فردا
ترکیب استقلال مقابل شمس آذر قزوین فردا 26 مرداد 1403
استقلال مقابل شمس آذر قزوین فردا 26 مرداد 1403 با این ترکیب بازی می کند!
گوستاوو بلانکو، غایب مهم استقلال برابر شمس آذر؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 مرداد 1403 ساعت 21:402024-08-15ورزشي

برای 3 امتیاز به میدان می رویم/کاکوتا و اندونگ غایب مقابل شمس آذر


سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای کسب 3 امتیاز به مصاف شمس آذر می رویم و به دلیل نبود چند بازیکن برنامه ریزی ما مختل شده است.

- سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای کسب 3 امتیاز به مصاف شمس آذر می رویم و به دلیل نبود چند بازیکن برنامه ریزی ما مختل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد نکونام در آستانه دیدار هفته نخست رقابت های لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین گفت: با وجود در اختیار نداشتن مهره های کلیدی تیم فوتبال استقلال، برابر تیم خوب شمس آذر قزوین به دنبال کسب سه امتیاز هستیم اما این موضوع مهم را از یاد نمی بریم که ما در هر شرایطی استقلال هستیم و باید برای رضایتمندی هواداران خوب استقلال که همیشه پشتیبان ما بودند به میدان برویم و از نام استقلال با تمام توان دفاع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: ما همانند فصل گذشته در بازی اول کلیه نفرات خود را در اختیار نداریم و این مساله برنامه ریزی ما را مختل کرد اما با این وجود فردا برای سه امتیاز کامل به مصاف شمس آذر خواهیم رفت.

نکونام درباره علت غیبت بازیکنان خارجی استقلال در دیدار هفته نخست توضیح داد: کاکوتا و اندونگ به دلیل اینکه دیر به تمرینات تیم ملحق شدند، هنوز شرایط آرمانی لازم برای بازی را ندارند به همین علت امکان همراهی آن ها در بازی مقابل شمس آذر وجود ندارد.


برچسب ها: سرمربی تیم فوتبال استقلال - تیم فوتبال استقلال - فوتبال استقلال - استقلال - تیم فوتبال استقلال تهران - تیم فوتبال - شمس آذر
آخرین اخبار سرویس:

برای 3 امتیاز به میدان می رویم/کاکوتا و اندونگ غایب مقابل شمس آذر

برای 3 امتیاز به میدان می رویم/کاکوتا و اندونگ غایب مقابل شمس آذر