مطالب مرتبط:
واکنش ایران به اتهامات درباره دخالت ایران در انتخابات آمریکا
واکنش ایران به اتهامات درباره دخالت ایران در انتخابات آمریکا
ایران قصد مداخله در انتخابات آمریکا را ندارد
ردپای سیا در اغتشاشات پس از انتخابات ونزوئلا/ عقب نشینی نظامیان صهیونیست از بخش هایی از جنوب غزه/ آمریکا: دیپلماسی بهترین راه تعامل با ایران است
آینده بازار نفت در گرو انتخابات آمریکا| افزایش صادرات نفت ایران کلید می خورد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 15:152024-07-30سياسي

ایران هیچ فعالیتی برای تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا ندارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در پاسخ به رسانه های آمریکایی در خصوص صحبت های مقام های اطلاعاتی آمریکا پیرامون هدف ایران برای بر هم زدن انتخابات آمریکا تصریح کرد: - نمایندگی ایران در واکنش به اتهامات علیه ایران در خصوص فعالیت برای برهم زدن انتخابات آمریکا تصریح کرد: ایران هیچ هدفی و فعالیتی برای تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا ندارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در پاسخ به رسانه های آمریکایی در خصوص صحبت های مقام های اطلاعاتی آمریکا پیرامون هدف ایران برای بر هم زدن انتخابات آمریکا تصریح کرد: ایران هیچ هدفی و فعالیتی برای تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا ندارد.

نمایندگی ایران همچنین گفت: بخش عمده ای از این اتهامات، در چارچوب عملیات روانی برای تحرک بخشی کاذب به کمپین های انتخاباتی است.

پیشتر نیز شبکه آمریکایی سی ان ان، مدعی شده بود مقامات اطلاعاتی این کشور در هفته های اخیر نقشه ای احتمالی از سوی ایران برای کشتن دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین این کشور را کشف کرده اند.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به این گزارش ادعایی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در پیگرد قضایی ترامپ به دلیل نقش مس


برچسب ها: انتخابات آمریکا - آمریکا - ایران - انتخابات - جمهوری اسلامی ایران - رسانه های آمریکایی - نمایندگی
آخرین اخبار سرویس:

ایران هیچ فعالیتی برای تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا ندارد

ایران هیچ فعالیتی برای تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا ندارد