مطالب مرتبط:
طرح سپاس در مراکز اهدای خون اردکان و میبد اجرا می شود
طرح فرهنگی «از مبدا تا مبدا» ویژه زائران پیاده دهه آخر صفر اجرا خواهد شد
طرح ملی نشست صمیمی در 500 محله کم برخوردار
احیا یا اجرا؟
نمایش عاشورایی «تن های تنها» در سمنان اجرا می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 مرداد 1403 ساعت 19:302024-07-30سياسي

امسال طرح محله های اربعینی اجرا می شود


سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان حرکت ارزشمند اربعین را از حرکت های مهم مردمی خواند و گفت: امسال محله های اربعینی را رقم خواهیم زد.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان حرکت ارزشمند اربعین را از حرکت های مهم مردمی خواند و گفت: امسال محله های اربعینی را رقم خواهیم زد.

حجت الاسلام رضا غلامی روشن سه شنبه، 9 مرداد ماه در آیین تکریم و معارفه مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری همایش جاماندگان اربعین در شهرها اشاره و اظهار کرد: مردمی سازی تبلیغ یکی از وظایف مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

غلامی روشن ادامه داد: برای شناساندن غدیر بین جامعه و شیعه، امسال 400 کیلومتر جشن غدیر در کل کشور برگزار شد که به عشق امیرالمومنین(ع) این حرکت ها مردمی بود.

وی همچنین به شناسایی ظرفیت های قرآنی در کشور و پخش برنامه های مختلف از رسانه ملی اشاره و تصریح کرد: علمای بزرگ و شهدای سرافراز ملایر پشتوانه و سرمایه های عظیمی برای مردم هستند؛ ملایر شهر واقفان خیراندیش است و تاکنون گام های بزرگی در این عرصه برداشته اند و در کشور این خدمات مشهود است.

غلامی روشن اجتماع باشکوه عزاداران ملایری در تاسوعای حسینی را مصداق عینی همت حسینی خواند و افزود: کسب برندهای جهانی انگور و مبلمان منبت ملایر در جای خود قابل تحسین است اما هم


برچسب ها: تبلیغات اسلامی - اداره کل تبلیغات اسلامی - اربعین - تبلیغات - تبلیغ - اسلامی - استان همدان
آخرین اخبار سرویس:

امسال طرح محله های اربعینی اجرا می شود

امسال طرح محله های اربعینی اجرا می شود