مطالب مرتبط:
نیکزاد: دولت چهاردهم قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
نماینده ایلام: مجلس فریاد می زند، دستگاه اجرا بایگانی می کند! اگر مجلس ورود کند قطعا لرزه به اندام های هلدینگ های فاسد، مافیای خودرو و ارز و مسکن خواهد افتاد/ اهمال کنندگان در اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان را به مجلس فرا بخوانید
قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان اجرا شود
نایب رییس مجلس شورای اسلامی: دولت چهاردهم قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
قانون مهم همسان سازی حقوق بازنشستگان باید اجرا شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 10:052024-09-17سياسي

نیکزاد: قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان اجرا شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی نیکزاد در جلسه علنی امروز (سه شنبه 27 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره لزوم اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان گفت امروز جلسه هیأت رییسه مجلس و کمیسیون ها با موضوع .

- نایب رییس مجلس گفت: اعتبارات اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیش بینی شده و بر این اساس دولت باید این قانون را اجرایی کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی نیکزاد در جلسه علنی امروز (سه شنبه 27 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره لزوم اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان گفت امروز جلسه هیأت رییسه مجلس و کمیسیون ها با موضوع نظارت بر اجرای برنامه هفتم توسعه برگزار شد و این موضوع مورد تاکید قرار گرفت.

وی گفت: سه شنبه های نظارتی از دستاورد های مجلس یازدهم بود که این روند باید ادامه یابد و در جلسه مذکور بر تقویت بعد نظارتی مجلس تاکید شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی متذکر شد: مجلس یازدهم مالیات بر ارزش افزوده را از 9 به 10 درصد افزایش داد که درآمد حاصل از این افزایش حدود 70 همت است و باید صرف اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان شود.


برچسب ها: حقوق بازنشستگان - متناسب سازی - بازنشستگان - مجلس شورای اسلامی - قانون - متناسب - اجرا
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد: قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان اجرا شود

نیکزاد: قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان اجرا شود