مطالب مرتبط:
بهره مندی بیش از یکهزار نفر از خدمات هلال احمر خوزستان
طرح همسفران خورشید هلال احمر افتتاح شد
اجرای طرح «قدم به قدم» با حضور 3 هزار نیروی هلال احمر در محور های منتهی به حرم رضوی
ارائه 97 هزار خدمت به زائران اربعین توسط هلال احمر خراسان جنوبی
ببینید | تقدیر رهبر انقلاب از یک برنامه تلویزیونی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 10:552024-08-28سياسي

رییس جمعیت هلال احمر از تلاش های شبانه روزی امدادگران تقدیر کرد


رییس جمعیت هلال احمر، در پیامی از تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر همکاران، امدادگران و کادر درمان داوطلب در خدمت به زائران اربعین حسینی 1403 قدردانی کرد.

- رییس جمعیت هلال احمر، در پیامی از تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر همکاران، امدادگران و کادر درمان داوطلب در خدمت به زائران اربعین حسینی 1403 قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر در پیامی از تلاش های شبانه روزی و خستگی ناپذیر همکاران، امدادگران و کادر درمان داوطلب در خدمت به زائران اربعین حسینی 1403 قدردانی کرد.

متن پیام کولیوند رییس جمعیت هلال احمر به شرح زیر است: ‏بسم الله الرحمن الرحیم امدادگران و نجات گران گرامی، کادر محترم داوطلب درمان در اربعین حسینی (ع) ‏ توصیف رهبر معظم انقلاب اسلامی از اربعین حسینی (ع) که بیان کردند پدیده اربعین یک ‏پدیده غیرقابل توصیفی است، اصلاً بی نظیر است؛ یک رزمایش عظیم و شگفتی ساز است ‏این حرکت فوق العاده، و همین طور که مکرّر در این روزها گفته شد، در دنیا دیگر نظیری ‏ندارد.

بزرگی و عظمت زیارت اربعین را در ذهن هر بیننده بصیر به بهترین هیئت ‏و زیباترین شکوه مجسم می کند و بی تردید بخش اعظمی از قداست این زیارت پُربرکت و پُرفضیلت ‏در حرکتی انبوه به نام پیاده روی اربعین می درخشد که معنای اصیل نوع دوس


برچسب ها: رییس جمعیت هلال احمر - جمعیت هلال احمر - اربعین حسینی - زائران اربعین حسینی - امدادگران - هلال احمر - خدمت به زائران
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمعیت هلال احمر از تلاش های شبانه روزی امدادگران تقدیر کرد

رییس جمعیت هلال احمر از تلاش های شبانه روزی امدادگران تقدیر کرد