مطالب مرتبط:
برپایی 300 پایگاه جشن عاطفه ها در آذربایجان غربی
300 پایگاه جشن عاطفه ها در آذربایجان غربی برگزار می شود
فیلم / منتظر برگزاری جشن وعده صادق «دو» هستیم/ برنامه های ویژه ای برای سالگرد طوفان الاقصی تدارک دیده شده
140 پایگاه جشن عاطفه ها آماده دریافت کمک های مردمی
140 پایگاه جشن عاطفه ها آماده دریافت کمک های مردمی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 15:002024-09-11سياسي

برگزاری جشن عاطفه ها با تدارک 300 پایگاه در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از تدارک 300 پایگاه ثابت و سیار، بسیج و مراکز نیکوکاری به منظور برگزاری جشن عاطفه ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از تدارک 300 پایگاه ثابت و سیار، بسیج و مراکز نیکوکاری به منظور برگزاری جشن عاطفه ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در استان خبر داد.

قباد مبشری روز چهارشنبه 21 شهریورماه 1403 در نشست هماهنگی جشن عاطفه ها گفت: هر ساله و همزمان با آغاز سال تحصیلی جشن عاطفه ها با هدف جلب مشارکت های مردمی و خیران استان و به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.

وی اظهار کرد: همگام و هم راستا با سراسر کشور، پویش تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان در جشن عاطفه های امسال با شعار آینده ساز باشیم از شهریورماه در سطح استان آغاز شده و هفت مهرماه نیز ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در قالب جشن عاطفه ها، در 22 شهریور پایگاه های نمادین کمیته امداد در قالب 300 پایگاه ثابت و سیار در میادین و معابر شهر، پایگاه های مصلاهای نماز جمعه در 23 شهریورماه و پایگاه های مدارس در هفت مهرماه در مدارس استان دایر خواهد شد.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - جشن عاطفه ها - استان کهگیلویه و بویراحمد - آغاز سال تحصیلی - آغاز سال تحصیلی جدید - مدیرکل کمیته امداد - بویراحمد
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن عاطفه ها با تدارک 300 پایگاه در کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری جشن عاطفه ها با تدارک 300 پایگاه در کهگیلویه و بویراحمد