مطالب مرتبط:
کشت های پر آب در استان کرمان باید ممنوع شود
ممنوعیت کشت های پر آب در کرمان
در نشست شورای معادن استان کرمان چه گذشت؟
طعم شیرین آب پایدار در روستاها و شهرهای استان کرمان
چرا شورای مسکن استان کرمان بدون رسانه ها برگزار می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 20:402024-08-31سياسي

ممنوعیت کشت های پر آب در استان کرمان


، کارگروه استانی سازگاری با کم آبی کرمان امروز با حضور استاندار کرمان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، نماینده مردم شهربابک در مجلس، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمان و سایر اعضا در محل سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این جلسه در خصوص درخواست اهالی شهرک جوپارستان برای تأمین آب، بیان داشت: تامین هزینه آب شهرک جوپارستان بر عهده افراد متقاضی است و از طریق منابع دولتی امکان پذیر نیست؛ لذا هزینه تأمین آب از سوی متقاضیان باید پرداخت شود.

وی تصریح کرد: چاه های کشاورزی در تابستان بر اساس زمانبندی، چند ساعت خاموش می شوند.

همچنین در فصل زمستان مشکلی در بحث آب چاه ها وجود ندارد؛ لذا توجیه منطقی وجود ندارد که محدودیت سقف کف شکنی برای چاه های کشاورزی را در نظر بگیریم؛ چرا که این امر موجب ایجاد مشکلات و چالش بیشتر در زندگی مردم و کشاورزان می شود.

 فداکار با اشاره به اینکه چالش فرونشست و افت سفره های زیرزمینی در استان وجود دارد، افزود: در این زمینه ما باید به معیشت مردم توجه کنیم و در این راستا باید به صورت فرآیند و جایگزین مناسب، مدیریت مصرف آب انجام شود.

استاندار کرمان در خصوص برق چاه های کشاورزی، عنوان کرد: باید به این موضوع توجه شود که مبنای تأمین آب کشاورزی، میزان مصرف برق نباش


برچسب ها: استاندار - استان - کرمان - چاه های کشاورزی - استاندار کرمان - مدیر عامل شرکت آب منطقه ای - شرکت آب منطقه ای کرمان
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت کشت های پر آب در استان کرمان

ممنوعیت کشت های پر آب در استان کرمان