مطالب مرتبط:
عضو کمیسیون امنیت ملی: سناریو هایی در خصوص حجم مهاجرین در ایران شنیده می شود؛ یکی از این سناریو ها این است که با توجه به گستردگی مهاجرت نخبگان، پزشکان و جوانان ایرانی به خارج از کشور، اتباع را جایگزین نخبگان و جوانان ما کنند / شاید مسئولین به این فکر هستند که، چون این افراد از لحا
اجرای طرح ضربتی دستگیری و طرد اتباع غیر مجاز در رباط کریم
اتباع غیرمجاز به حوزه های امنیتی و دفاعی کشور خدشه وارد می کنند
ممنوعیت فروش نان به اتباع افغانی در این شهر + عکس
ادعای عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: برخی از شهرها، به شهر های اتباع تبدیل شده/ برخی مقامات به دنبال جایگزینی «اتباع» به جای «نخبگان و جوانان» کشور هستند! شاید مسئولین به این فکر هستند، چون این افراد از لحاظ سطح تحصیل، پایین تر هستند، می توانند پیرو باشند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 08:352024-09-18حوادث

دستگیری و طرد 133 نفر از اتباع افغانی به خارج از کشور


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رزن خبر از دستگیری و طرد 133 نفر از اتباع افغانی به خارج از کشور به دستور دادستان رزن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با تاکید دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رزن، 25 نفر از اتباع غیرمجاز افغانی در این شهرستان دستگیر و به خارج از کشور طرد شدند.

طاها نجفی احسان در این خصوص اظهار کرد: از زمان اجرای طرح خروج اتباع غیر مجاز از کشور به دستور این دادستانی، تا به امروز قریب به 133 نفر از اتباع افغانستان به همت ضابطین محترم در مرجع انتظامی جمع آوری و به مرزهای شرقی کشور هدایت شده اند.

وی رزن خاطرنشان کرد: این طرح در سطح شهرستان رزن ادامه خواهد داشت و از تلاش های صورت گرفته توسط فرمانده محترم انتظامی شهرستان رزن در اجرای مطلوب این طرح نیز تشکر و قدردانی به عمل می آید.


برچسب ها: شهرستان رزن - دادستان عمومی و انقلاب - شهرستان - دادستان - عمومی و انقلاب - دادستان عمومی - اتباع
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری و طرد 133 نفر از اتباع افغانی به خارج از کشور

دستگیری و طرد 133 نفر از اتباع افغانی به خارج از کشور