مطالب مرتبط:
پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت هفته تعاون
اطلاعیه مهم از همسان سازی حقوق بازنشستگان در روز پنجشنبه 15 شهریور | 2 واریزی مهم علی الحساب به حساب بازنشستگان در آخر هفته
سبدهای پیشنهادی هفته سوم شهریور ماه
«پول و پارتی» همچنان پیشتاز است/ پول سازترین فیلم های هفته دوم شهریور
بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام هفته دوم شهریور 1403 + اینفوگرافی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 18:402024-09-05اقتصادي

نامگذاری 13 تا 19 شهریور به نام هفته تعاون


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از اجرای برنامه های حمایتی برای کمک به تعاونی ها وایفای نقش آنها در اقتصاد کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، به گفته مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی کردستان 2 هزارو 200 تعاونی، با 185 هزار عضو، در کردستان فعالند و 18 هزار نفر به صورت مستقیم در این تعاونی ها مشغول به کار می باشند.

پیشکاری گفت: در سال 1402 بیش از 110 میلیارد تومان اعتبار، برای کمک به تعاونی ها اختصاص یافته که این رقم، امسال به 142 میلیارد تومان رسیده است و به صورت تسهیلات، توسط بانک های عامل به تعاونی ها پرداخت می شود.

وی افزود: شعار هفته ی تعاون امسال، تعاونی وتبلور مشارکت مردمی است و این شعار بر گرفته از فرامین مقام معظم رهبری برای جلب مشارکت مردم در توسعه اقتصادی است.

پیشکاری بر لزوم تطبیق تعاونی ها با سلایق وتکنولوژی روز تاکید کرد واضافه کرد: برای افزایش بهره وری تعاونی ها، مدیران آنها باید رویکرد نوین با دانش روز وکاهش ریسک پذیری وتقویت نگاه کار آفرینانه را در پیش گیرند.

اما از آنجا که مردمی بودن یکی از شاخصه های اصلی بخش تعاون است، برای تقویت تعاونی ها و مشارکت هر چه بیشتر مردم در توسعه اقتصادی کشور، حمایت های دولت ضروری است.


برچسب ها: تعاون - تعاونی ها - تعاونی - کردستان - میلیارد تومان - مدیر کل تعاون - رفاه اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری 13 تا 19 شهریور به نام هفته تعاون

نامگذاری 13 تا 19 شهریور به نام هفته تعاون