مطالب مرتبط:
شورای اداری و آیین بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان
معرفی بازمانده های نسل های آسیاب آبی مناطق کویری استان کرمان
مدیران چهار بخش از جشنواره ی تئاتر فجر معرفی شدند
39 طرح نوسازی مدارس در استان یزد بهره برداری می شود
پیشرفت 87 درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستا های استان یزد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 15:002024-08-28سياسي

معرفی برگزیدگان جشنواره رجایی استان یزد


برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در استان یزد به مناسبت هفته دولت معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این جشنواره هر سال با هدف ارزیابی فعالیت ها و خدمات دستگاه های اجرایی برگزار می شود و امسال نیز 100 دستگاه اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفته و دستگاه ها، شهرداران، دهیاران و شورا های اسلامی برتر شهر و روستا معرفی و تجلیل شدند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با گرامیداشت شهدای دولت گفت: اصلی ترین امتیاز و شاخصه این شهیدان حرکت و کار در مسیر خدا و خدمت به مردم بود آیت الله محمدرضا ناصری افزود: در هر جایگاهی که هستیم باید نیت ما الهی بوده و هدفمان خدمت به مردم باشد؛ همان هدفی که انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی داشته است.

استاندار نیز در این مراسم تصریح کرد: مردم به دنبال مدیران و مسولانی تحول خواه هستند چرا که مشکلات مردم به دنبال تحول و تعالی حل خواهد شد و گسترش امید و اعتماد را به همراه دارد.

مهران فاطمی توجه به جذب کامل اعتبارات، مولدسازی، نهضت ملی مسکن، بهبود فضای کسب و کار، بهروری و ارتقای زیرساخت های مختلف در استان را ضروری دانست و از همه مدیران نیز خواست این مساله را با جدیت ادامه دهند.

اسامی برگزیدگان جشنواره شهید رجایی 1403 استان یزد به شرح ذیل است:  محمدرضا فلاحتی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گر


برچسب ها: برگزیدگان جشنواره - استان یزد - نماینده ولی فقیه در استان - خدمت به مردم - جشنواره - آیت الله محمدرضا ناصری - استان
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان جشنواره رجایی استان یزد

معرفی برگزیدگان جشنواره رجایی استان یزد