مطالب مرتبط:
آسمان کشور تا 5 روز آینده صاف است | کاهش نسبی دما در نوار شمالی 
85 درصد اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی تا پایان سال حدنگاری خواهد شد
حدنگاری 85درصد اراضی کشاورزی آذربایجانشرقی تا پایان سال 1403
حدنگاری 85 درصد از اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی تا پایان سال
حدنگاری 85 درصد از اراضی کشاورزی آذربایجان شرقی تا پایان سال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1403 ساعت 19:002024-09-04سياسي

در آینده نزدیک حدنگاری تمام اراضی کشور به پایان خواهد رسید


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: قانون حدنگار پیش شرط اجرای قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول است از این رو باید مساله حدنگاری در کمترین زمان ممکن به صورت صددرصدی اجرا شود.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: قانون حدنگار پیش شرط اجرای قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول است از این رو باید مساله حدنگاری در کمترین زمان ممکن به صورت صددرصدی اجرا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه شورای اداری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل با حضور بابایی و محوریت تبیین قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول برگزار شد.

بابایی در جلسه شورای اداری ثبت استان اردبیل گفت: اقدامات بسیار خوبی در این استان انجام شده و در حال حاضر از نظر تعداد قطعات تعیین تکلیف شده جزء سه استان برتر کشور است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان داشت: برخی از واحدهای ثبتی استان پیشرو هستند مانند حوزه پارس آباد که 83 درصد حدنگاری داشته است و باید سایر حوزه ها نیز تلاش کنند تا آمار عملکرد خود را ارتقاء دهند.

وی افزود: برای بهبود عملکرد و پیشبرد بهتر فعالیت ها باید آسیب شناسی شود البته برخی کاستی ها و محدودیت ها متوجه تمام مجموعه ثبت است از جمله کمبود نیروی انسانی، اما می توان با همین شرایط و اقدام جهادی و برنامه ریزی در


برچسب ها: سازمان ثبت اسناد و املاک - ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت اسناد - ثبت اسناد - رییس سازمان - حدنگار - جلسه شورای اداری
آخرین اخبار سرویس:

در آینده نزدیک حدنگاری تمام اراضی کشور به پایان خواهد رسید

در آینده نزدیک حدنگاری تمام اراضی کشور به پایان خواهد رسید