مطالب مرتبط:
18 پایگاه انتخاب رشته در چهارمحال و بختیاری فعال شد
فعالیت 7 پایگاه انتخاب رشته کنکور در قم+ لیست پایگاه ها
فعالیت پایگاه انتخاب رشته کنکور در مهاباد آغاز شد
راه اندازی17 پایگاه انتخاب رشته کنکور در لرستان
57 پایگاه انتخاب رشته کنکور در گیلان فعال شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 13:102024-09-01اجتماعي

فعالیت 18 پایگاه انتخاب رشته در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از فعال شدن 18 پایگاه انتخاب رشته با نظارت اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از فعال شدن 18 پایگاه انتخاب رشته با نظارت اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: در هر پایگاه به طور متوسط سه نفر مشاور فعالیت دارند.

امیریان افزود: این پایگاه های انتخاب رشته کنکور سراسری در مناطق مختلف استان با حضور کارشناسان و مشاوران برتر آموزش و پرورش و در راستای ارائه مشاوره های علمی و کارشناسی به داوطلبان کنکور و کاهش بار روانی دانش آموزان و اولیای آنها و ارائه مشاوره های گروهی، فردی و نرم افزاری فعال شده است.

وی گفت: مشاوران این پایگاه ها از نیرو های آموزش و پرورش هستند که در یک دوره بازآموزی شرکت کردند و صلاحیت های علمی و اخلاقی آنها تایید شده است.

امیریان به خانواده ها توصیه کرد؛ برای انتخاب رشته و انتخاب مشاوره به صرف تبلیغات اکتفا نکنند و در صورتی که داوطلبی رتبه لازم را داشته باشد می توانند خودش انتخاب رشته خوبی داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هزینه دریافتی این مراکز به نسبت به پایگاه های آزاد کمتر است گفت: برای دانش آموزان نیازمند و زیرپوشش کمیته امداد و ب


برچسب ها: آموزش و پرورش - چهارمحال و بختیاری - انتخاب رشته - اداره کل آموزش و پرورش - مدیرکل آموزش و پرورش - پایگاه - آموزش و پرورش استان
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 18 پایگاه انتخاب رشته در چهارمحال و بختیاری

فعالیت 18 پایگاه انتخاب رشته در چهارمحال و بختیاری