مطالب مرتبط:
مشارکت 650 نیروی عملیاتی هلال احمر تهران در جاماندگان اربعین
برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در تهران
آیین راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) در تهران آغاز شد
راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در خراسان جنوبی
حضور رییس قوه قضاییه در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1403 ساعت 18:352024-08-25اجتماعي

مشارکت بیش از 650 امدادگر تهرانی در پوشش امدادی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از پوشش امدادی مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در پایتخت با مشارکت بیش از 650 نیروی عملیاتی این جمعیت خبر داد.

- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از پوشش امدادی مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در پایتخت با مشارکت بیش از 650 نیروی عملیاتی این جمعیت خبر داد.

‍ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا شاهین فتحی ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان گفت: مراسم جاماندگان اربعین حسینی طبق سنوات گذشته، در سال 1403 و همزمان با سراسر کشور با حضور آحاد مردم در شهر و شهرستان های استان تهران برگزار شد و جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم در کنار دیگر نهادهای امدادی، خدمات خود را به هموطنان ارائه داد.

وی ادامه داد: امسال نیز همانند سال های گذشت طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، تیم های عملیاتی هلال احمر استان تهران در پایتخت و شهرستان های استان تهران در مسیرهای از پیش تعیین شده حضور پیدا کردند تا در صورت لزوم به هموطنان امدادرسانی کنند.

فتحی با اشاره به اصلی ترین مراسم سطح استان که در پایتخت برگزار می شود، اظهارکرد: از مجموع 650 نیروی عملیاتی سطح استان، بالغ بر 385 نیروی عملیاتی کادر و داوطلب خواهر و برادر هلال احمر شهرستان های تهران و ری، مراسم اصلی پایتخت را با استقرار از میدان امام حسین (ع) تا حرم ح


برچسب ها: جاماندگان اربعین - جمعیت هلال احمر استان تهران - اربعین حسینی - جمعیت هلال احمر - استان تهران - هلال احمر - اربعین
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 650 امدادگر تهرانی در پوشش امدادی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی

مشارکت بیش از 650 امدادگر تهرانی در پوشش امدادی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی