مطالب مرتبط:
پیشنهاد مخفیانه تیم مذاکره کننده اسراییل به میانجی ها چه بود؟
لزوم ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول در سامانه ثبت الکترونیک املاک
تشکیل کمیته رصد و پایش فضای مجازی در کیش
لزوم ثبت معاملات اموال غیر منقول در سامانه ثبت الکترونیک املاک
بازگرداندن لایحه تشکیل سازمان گردشگری تهران به شهرداری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 11:402024-09-05سياسي

پیشنهاد تشکیل یک تیم تحت نظارت دادستانی برای نظارت بر مشاورین املاک


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به لزوم بهربرداری از سامانه کاتب، گفت: پیشنهاد شده است که تیمی مرکب از اداره ثبت استان، کانون سردفتران و اتحادیه مشاوران املاک تحت نظارت دادستانی تشکیل شود تا بر عضویت مشاوران املاک در سامانه کاتب نظارت داشته باشند.

- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به لزوم بهربرداری از سامانه کاتب، گفت: پیشنهاد شده است که تیمی مرکب از اداره ثبت استان، کانون سردفتران و اتحادیه مشاوران املاک تحت نظارت دادستانی تشکیل شود تا بر عضویت مشاوران املاک در سامانه کاتب نظارت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بابایی در جلسه ای با حضور دادستان مرکز استان زنجان و اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران و اتحادیه مشاوران املاک حضور یافت.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل اجرای قانون حدنگاری، اظهار کرد: از ظرفیت شوراهای حفظ حقوق بیت المال در مرکز استان و شهرستان ها به ویژه در موضوع اراضی موقوفه که موجب مشکلاتی برای مردم شده است استفاده شود تا حق هیچ شهروندی تضییع نشود.

معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن قدردانی از مجموعه قضایی استان، گفت: در این استان شاهد همراهی خوب دستگاه قضایی در اجرای قانون حدنگاری هستیم و رفع تداخلات صد درصدی اراضی در این استان نشان دهنده همین امر اس


برچسب ها: مشاوران املاک - سازمان ثبت اسناد و املاک - کانون سردفتران - املاک - ثبت اسناد و املاک - سازمان ثبت اسناد - نظارت
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تشکیل یک تیم تحت نظارت دادستانی برای نظارت بر مشاورین املاک

پیشنهاد تشکیل یک تیم تحت نظارت دادستانی برای نظارت بر مشاورین املاک