مطالب مرتبط:
وزیر خارجه اسراییل: اجازه نمی دهیم کشور فلسطین ایجاد شود/ کشور فلسطین یعنی پایگاه ایران در غزه و کرانه باختری / مثل یمن و سوریه و عراق و لبنان
اولین گفت وگوی عراقچی به عنوان وزیر خارجه و بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا/ ایران از توسعه مناسبات با اتحادیه اروپا در فضای مبتنی بر احترام متقابل استقبال می کند؛ لازمه آن گفت وگو برای حل مشکلات فی مابین و رفع سیاست های نادرست کشورهای اروپایی است
گفت وگوی وزرای خارجه ایران و آلمان/ عراقچی: احترام متقابل و تمرکز بر منافع مشترک، لازمه حفظ و تقویت مناسبات است
آنچه در گفت وگوی عراقچی با وزیر امور خارجه سوریه گذشت
تاکید وزرای خارجه ایران و آلمان برای رفع مشکلات از طریق گفت وگو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 16:252024-08-23سياسي

گفت و گوی عراقچی وزیر خارجه ایران با وزرای خارجه سوریه و لبنان


فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه و عبدالله بوحبیب وزیر امور خارجه لبنان در گفتگوهای تلفنی جداگانه با سید عباس عراقچی، انتخاب وی بعنوان وزیر امور خارجه جدید جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه در گفتگوی تلفنی با سید عباس عراقچی، انتخاب وی بعنوان وزیر امور خارجه جدید جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و برای وزیر خارجه جدید کشورمان موفقیت آرزو کرد.

فیصل مقداد همچنین با ابلاغ سلام های گرم رییس جمهور سوریه به مقام معظم رهبری و دکتر پزشکیان رییس جمهور کشورمان، بر اهتمام ویژه کشورش برای تداوم و تقویت روابط راهبردی با ایران تاکید کرد.

عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان نیز از تماس و تبریک همتای سوریه ای خود تقدیر و تشکر کرد و بر تداوم رویکرد جمهوری اسلامی ایران در دولت جدید در حمایت از سوریه و کشورهای حامی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه بر استمرار رایزنی و هماهنگی ها بین طرفین در راستای تقویت مناسبات دوجانبه در زمینه های مختلف و نیز ایستادگی در برابر تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی و حمایت از فلسطین تاکید کردند.


برچسب ها: وزیر امور خارجه - امور خارجه - جمهوری اسلامی ایران - خارجه - جمهوری اسلامی - وزیر - سوریه
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گوی عراقچی وزیر خارجه ایران با وزرای خارجه سوریه و لبنان

گفت و گوی عراقچی وزیر خارجه ایران با وزرای خارجه سوریه و لبنان