مطالب مرتبط:
نظارت بر مصوبات شورای برنامه ریزی باید جدی گرفته شود
نظارت بر مصوبات شورای برنامه ریزی باید جدی گرفته شود
تصاویر/بازدید نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی و مدیر عامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از باغ موزه دفاع مقدس و مقاومت
طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس در آذربایجان شرقی آغاز شد
متناسب سازی ساختار برنامه توسعه ای آذربایجان شرقی با سند آمایش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 17:052024-08-31سياسي

لزوم نظارت بر مصوبات شورای برنامه ریزی آذربایجان شرقی


سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شورای برنامه ریزی عالی ترین مرجع تصمیم گیری است گفت: دستگاه ها و نمایندگان ناظر باید بر مصوبات این شورا نظارت جدی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی ،  تراب محمدی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان در سال جاری افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به عنوان دبیرخانه شورای برنامه ریزی باید عملکرد دستگاه های عضو و دخیل این شورا در اجرا یا اجرا نشدن مصوبات هفت جلسه این شورا را استخراج کند و در اختیار اعضا قرار دهد.

وی اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی قبل از اقدام به تشکیل جلسه شورا باید موارد مورد نظر برای ارائه در جلسه این شورا را در اختیار نمایندگان ناظر قرار دهد تا آنان با اشرافیت و اطلاع کامل در جلسه حضور داشته و موارد را از مجلس یا دولت پیگیری کنند و نظارت دقیق تر بر عملکرد این شورا داشته باشند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: نظارت و بازرسی، حلقه مفقوده در دستگاه های اجرایی است که باید جدی تر به این مسائل بپردازیم تا کار ها در سطوح کارشناسی بدون اجرا نمانند.

محمدی ادامه داد: در این جلسه گزارش عملکرد مصوبات سال 1402، مصوبات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، آمایش سرزمین و محیط زیستی، انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های اجر


برچسب ها: شورای برنامه ریزی - برنامه ریزی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - آذربایجان شرقی - برنامه - شورا - آذربایجان
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت بر مصوبات شورای برنامه ریزی آذربایجان شرقی

لزوم نظارت بر مصوبات شورای برنامه ریزی آذربایجان شرقی