مطالب مرتبط:
استخر ذخیره آب کشاورزی در نیشابور 2 قربانی گرفت
جان باختن 2 نوجوان نیشابوری در استخر کشاورزی
مرگ 2 نوجوان نیشابوری در استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای گرینه
غرق شدن دو نوجوان در استخر کشاورزی نیشابور
مرگ 2 جوان در استخر ذخیره آب کشاورزی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1403 ساعت 21:002024-08-25حوادث

استخر ذخیره آب کشاورزی در نیشابور جان دو نفر را گرفت


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: شنا کردن در استخر ذخیره آب کشاورزی در اطراف روستای گرینه در شهرستان نیشابور موجب جان باختن 2 جوان 16 و 17 ساله شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل اسدی اظهار کرد: با اعلام خبر غرق شدن 2 نوجوان در استخر ذخیره آب کشاورزی در ساعت 14:05 امروز به سامانه 125 بلافاصله یک گروه از غواصان ایستگاه شهید صدیقی به محل اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: یک تیم نجات متشکل از سه غواص و 2 خودرو سنگین و سبک با نظارت مدیر عملیات سازمان به روستای گرینه اعزام شدند.

وی افزود: غواصان آتش نشانی نیشابور بلافاصله پس از بررسی محل، وارد آب شدند و پس از جستجوی کامل، جنازه 2 نوجوان 16 و 17 ساله که هر دو اهل شهر درود هستند را از عمق 12 متری کف استخر پیدا کرده و تحویل تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی دادند.

اسدی افزود: متأسفانه با توجه به هشدارهای متعددی که از طریق سازمان آتش نشانی به همشهریان داده شده است باز هم شاهد حوادثی از این قبیل هستیم به طوری که از ابتدای امسال تاکنون پنج نفر در استخرهای کشاورزی شهرستان جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - رییس سازمان آتش نشانی - نیشابور - سازمان آتش نشانی - شهرداری نیشابور - آب کشاورزی - آتش نشانی
آخرین اخبار سرویس:

استخر ذخیره آب کشاورزی در نیشابور جان دو نفر را گرفت

استخر ذخیره آب کشاورزی در نیشابور جان دو نفر را گرفت