مطالب مرتبط:
عزم دولت چهاردهم برای حضور بیشتر زنان در بدنه دولت
با گفتاردرمانی مشکلی حل نمی شود/دولت چهاردهم اعتماد مردم را بازسازی کند
نخستین پرتاب فضایی دولت چهاردهم چه خواهد بود؟
غافلگیری مهم پزشکیان برای بازنشستگان کشور در روز چهارشنبه/ خبر فوری دولت چهاردهم برای بازنشستگان
غافلگیری مهم پزشکیان برای بازنشستگان کشور در روز چهارشنبه/ خبر فوری دولت چهاردهم برای بازنشستگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1403 ساعت 11:102024-09-12سياسي

ضرورت توجه بر پروژه جی نف در دولت چهاردهم


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از برنامه هایی که سال هاست در دستور کار وزارت ارتباطان بوده مبحث جی نف است و اگر ما حدنگاری را به اتمام برسانیم و برای هر منطقه کد اختصاصی تعیین کنیم بازهم به علل تغییرات مختلف نیازمند به­ روزآوری هستیم که این .

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از برنامه هایی که سال هاست در دستور کار وزارت ارتباطان بوده مبحث جی نف است و اگر ما حدنگاری را به اتمام برسانیم و برای هر منطقه کد اختصاصی تعیین کنیم بازهم به علل تغییرات مختلف نیازمند به­ روزآوری هستیم که این موضوع بر ضرورت توجه به (جی نف) تاکید می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، GNAF مخفف Geo Coded National Address File به معنی پایگاه نشانی ملی ژئوکد شده است که امکان بررسی و صحت سنجی یک نشانی فیزیکی به همراه موقعیت و مختصات جغرافیایی آن را در کشور مقدور می کند.

تسهیل و تسریع انواع خدمات شهری، مبادلات کالا، خدمات پستی و بررسی و رسیدگی به امور مردم، کاهش حضوری مردم در ادارات، کاهش بروکراسی اداری و به طور کلی تسریع در امور مردم، از جمله مزایای تمایز کد شناسایی اماکن است.

هدف از اجرای طرح GNAF، هویت بخشی به مکان هاست و در خلال اجرای این طرح، ابتدا مردم و سپس ادارات خدمات رسان و دستگاه های اجرایی استان، ذینفع این طرح هستند.


برچسب ها: ارتباطات و فناوری اطلاعات - ارتباطات و فناوری - فناوری اطلاعات - وزیر ارتباطات - دستور کار - ارتباطات - اختصاصی
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه بر پروژه جی نف در دولت چهاردهم

ضرورت توجه بر پروژه جی نف در دولت چهاردهم