یزد می تواند سکوی مقابله با ایران هراسی باشدصالحی امیری در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان یزد با اشاره به برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشور های آسیایی به میزبانی یزد در آینده ای نزدیک گفت: این اجلاس به میزبانی یزد می تواند نقش مهمی در معرفی ایران به عنوان کشوری زیبا و امن به جهانیان باشد. وی افزود: باید قفل ایران هراسی که غربی ها با تبلیغاتی وسیع ایجاد کرده اند باز شود و این نیازمند عزمی جدی است که در دولت دنبال می شود. صالحی امیری تصریح کرد: برای بقای کشور هم به قدرت سخت نیاز داریم و هم به قدرت نرم مثل بسیاری از صنایع دستی ما که قدرت نرم این کشور محسوب می شوند. وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: از سوی دیگر تبلیغات قدرتمند و موثر در معرفی ایران زیبا بسیار مهم است که به آن کمتر توجه شده است و در حالی که برخی کشور های همسایه ما سالی 50 تا صد میلیون دلار صرف تبلیغات حوزه گردشگری خود می کنند سهم ما زیر یک میلیون دلار و بسیار ناچیز است. صالحی امیری گفت: در حال حاضر 2 هزارو 460 طرح در این وزارتخانه با 400 هزار میلیارد تومان اعتبار روی زمین مانده است و دولت از انجام آن ناتوان است و تنها راه اجرای آن بخش خصوصی است. وی افزود: باید باور کنیم که بخش خصوصی راه نجات گردشگری کشور است و دولت تنها باید موانع و مشکلات را برطرف کند تا بخش خصوصی با عزمی جدی تر در این مسیر گام برچسب ها: ایران هراسی - صالحی امیری - گردشگری - تبلیغات - کشور - ایران - صنایع دستی |
آخرین اخبار سرویس: |