مطالب مرتبط:
کیوسک های پایتخت کاهش می یابد
کیوسک های پایتخت کاهش می یابد
کاهش کیوسک های پایتخت در شورای شهر تصویب شد
چراغ سبز شورای شهر به کاهش کیوسک های پایتخت
غلظت آلاینده های هوای پایتخت رو به کاهش است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 13:402024-09-15اقتصادي

کیوسک های پایتخت کاهش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و دومین جلسه شورا در جریان بررسی یک فوریت طرح کاهش تعداد کیوسک های تهران با بیان اینکه در یک فوریتی که دریافت شده قرار بر این است که در بودجه امسال تعداد دو .

- همزمان با دویست و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت طرح کاهش کیوسک های پایتخت با حداکثر آراء موافق تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و دومین جلسه شورا در جریان بررسی یک فوریت طرح کاهش تعداد کیوسک های تهران با بیان اینکه در یک فوریتی که دریافت شده قرار بر این است که در بودجه امسال تعداد دو درصد در سال از کیوسک ها کاسته شود، افزود: افزایش کیوسک ها اکیداً ممنوع است و باید تعداد آن کاهش یابد؛ البته بنده پدیده جدیدی دیده ام که به جای کیوسک کانتینری را مستقر می کنند و مغازه سیار راه می اندازند.

چمران با بیان اینکه با خیابان های شلوغ و معابر تنگ، دیگر جایی برای کیوسک ها نیست، تصریح کرد: قرار بر این شد در بودجه هم دیده شود که کیوسک داران آسیب نبینند، اما تعداد کیوسک ها کاهش پیدا کند.

وی با اعلام اینکه تعدادی از کیوسک ها نیز در پارک ها مستقر هستند که مشخص نیست چه تعداد بوده و با کجا در ارتباط هستند، ی


برچسب ها: شورای اسلامی شهر تهران - رییس شورای اسلامی شهر تهران - شورای اسلامی شهر - رییس شورای اسلامی شهر - یک فوریت - کیوسک - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

کیوسک های پایتخت کاهش می یابد

کیوسک های پایتخت کاهش می یابد