مطالب مرتبط:
رسیدگی به بیش از 3500 پیام سامانه 137 پلاس توسط فوریت های اجتماعی
رسیدگی به بیش از 3500 پیام سامانه 137 پلاس توسط فوریت های اجتماعی
رسیدگی به بیش از 3500 پیام سامانه 137 ازسوی گشت فوریت های اجتماعی
رسیدگی به بیش از 3500 پیام سامانه 137 ازسوی گشت فوریت های اجتماعی
رسیدگی به بیش از 3500 پیام سامانه 137 ازسوی گشت فوریت های اجتماعی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 15:252024-09-07سياسي

رسیدگی به بیش از3 هزار و 500 پیام سامانه 137 پلاس


گشت فوریت های اجتماعی طی پنج ماه ابتدای سال به بیش از3 هزارو 500 پیام سامانه 137 پلاس رسیدگی کرده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: گشت های حامی شهر این سازمان در سه شیفت 24 ساعته به صورت شبانه روزی فعالیت دارند که بخشی از این ماموریت ها ، رسیدگی به پیام شهروندان در سامانه 137 پلاس است .

سید محمد نقیب افزود: پس از تماس شهروندان و اعلام آسیب های اجتماعی ، گشت های فوریت های اجتماعی حامی شهر به محل مورد نظر اعزام شده و اقداماتی چون  ساماندهی معتادان متجاهر ، متکدیان ، بی خانمان ها ، در راه ماندگان ، خانواده های بی سرپناه ، افراد در معرض آسیب ، گمشدگان ، کودکان کار و خیابان را انجام داده اند.


برچسب ها: اجتماعی - سامانه 137 - رسیدگی - سامانه - کودکان کار و خیابان - به صورت شبانه روزی - شهروندان
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به بیش از3 هزار و 500 پیام سامانه 137 پلاس

رسیدگی به بیش از3 هزار و 500 پیام سامانه 137 پلاس