مطالب مرتبط:
«دفاع مقدس»؛ دوران طلایی و تمدنی جمهوری اسلامی ایران / مقاومت ایران در مقابل 80 کشور شرقی و غربی
پزشکیان: توان بازدارندگی کشور به سطحی رسیده که هیچ اهریمنی جرأت فکر کردن به حمله علیه ایران را هم ندارد/ عزت و اقتدار امروز ایران مدیون از خودگذشتگی نیروهای مسلح است/ قدرت و سربلندی نظام اسلامی را با تقویت نیروهای مسلح حفظ کرده و ارتقا می بخشیم
دیدار نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مصر
اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق بشر و شهروندی در 2 سال اخیر
گزارش دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه حقوق شهروندی منتشر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1403 ساعت 10:402024-09-21سياسي

ایران اسلامی کشور برتر در حوزه تسلیحات موشکی است


فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا با اشاره به پیشرفت های چشمگیر جمهوری اسلامی در حوزه تسلیحات موشکی، گفت: در حال حاضر به عنوان کشور برتر در حوزه تسلیحات موشکی شناخته می شویم.

- کرمانشاه- فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا با اشاره به پیشرفت های چشمگیر جمهوری اسلامی در حوزه تسلیحات موشکی، گفت: در حال حاضر به عنوان کشور برتر در حوزه تسلیحات موشکی شناخته می شویم.

به گزارش، امیر سلیمان طاهری صبح شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: امروز رژه هفته دفاع مقدس در کرمانشاه با صلابت و قدرت به صورت پیاده و خودرویی در بزرگراه شهید سرابیان شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس سرتاسر یادآور جانفشانی ها و رشادت های شهدا، جانبازان و رزمندگانی است که با تلاش های خود نگذاشتند ذره ای از خاک میهن اسلامی به اشغال دشمن بعثی درآید.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: در دفاع مقدس همه دیدند که کشورهای غربی و شرقی همگی دست به دست هم دادند تا موجودیت انقلاب اسلامی را از بین ببرند و رزمندگان این مملکت با دست خالی چگونه با یک فرمان امام راحل مقابل این خواسته ایستادند.


برچسب ها: هفته دفاع مقدس - تسلیحات - دفاع مقدس - موشکی - جمهوری اسلامی - اسلامی - کرمانشاه
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی کشور برتر در حوزه تسلیحات موشکی است

ایران اسلامی کشور برتر در حوزه تسلیحات موشکی است