مطالب مرتبط:
8 فقره غرق شدگی در اصفهان طی 14 روز
4 نفر بر اثر غرق شدگی در اصفهان جان باختند
بازی تیم ملی ایران و قرقیزستان در اصفهان
هوای اصفهان از هفته آینده خنک تر می شود
مراجعه 290 نفر برای اهدای خون به مراکز انتقال خون اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 07:352024-09-05حوادث

غرق شدن 4 نفر در اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از فوت چهار نفر بر اثر غرق شدگی در استان اصفهان از ابتدای شهریور ماه تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر؛ منصور شیشه فروش اظهار کرد: وقوع 8 مورد حادثه غرق شدگی از ابتدای شهریور ماه تا کنون در استخرهای ذخیره آب واقع در باغات و نیز رودخانه در استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: متأسفانه این حوادث منجر به جان باختن 4 نفر و انتقال مصدومان به مراکز درمانی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: باتوجه به افزایش حوادث فوق به علت شرایط افزایش دما و حضور افراد در عرصه های طبیعی و گردشگری به ویژه در روزهای تعطیل و آخر هفته مدیریت بحران استان اصفهان در خصوص عدم شنا در کانال های انتقال آب در مسیر رودخانه های جاری، استخرهای ذخیره آب کشاورزی، استخرهای واقع در باغات و واحدهای صنعتی و نیز مسیر رودخانه در مناطق غرب و جنوب و بالادست زاینده رود و دریاچه سدهای مخزنی استان به لحاظ خطر پذیر بودن این منابع آبی هشدار داد.

وی گفت: کانغالهای انتقال آب به علت شدت جریان آب شیب و لغزندگی دیواره و استخرهای ذخیره آب کشاورزی به علت عمق زیاد شیب دیواره و لایه پوششی لغزنده ژئوممبران محل ایمنی برای شنا نیست، همچنین شدت جریان آب، ناپایداری بستر، سردی آب و جریان گردابی در رودخانه ها باعث بروز


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران - مدیریت بحران - استان اصفهان - استانداری اصفهان - بحران استانداری
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدن 4 نفر در اصفهان

غرق شدن 4 نفر در اصفهان