مطالب مرتبط:
اعزام 1482 مددجو خراسان جنوبی به اردو های زیارتی و آموزشی
اعزام 1482 مددجو به اردو های زیارتی و آموزشی
اعزام 1482 مددجوی خراسان جنوبی به اردو های زیارتی و آموزشی
عدالت آموزشی و افزایش قدرت خرید
پزشکیان در اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دولت چهاردهم: سرمایه مادی و عمر جوانان را صرف کسب آموزشی بی کیفیت برای تربیت فارغ التحصیلان بیکار می کنیم/ گرفتار بی عدالتی شدید در نظام آموزشی کشور هستیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 10:252024-08-28اجتماعي

اعزام هزار و 482 مددجو به اردوهای زیارتی و آموزشی


معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال هزار نفر و 482 نفر از مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی- سیاحتی و .

- بیرجند-معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال هزار نفر و 482 نفر از مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی- سیاحتی و .

اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمشید سورگی صبح چهارشنبه با اشاره به اعزام هزار و 482 نفر از مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی- سیاحتی و آموزشی گفت: 257 نفر در قالب اردوی شوق زیارت به مشهد مقدس و 70 نفر با کمک مراکز نیکوکاری به کربلای معلی اعزام شدند.

به گفته معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از ابتدای امسال 1482 نفر از مددجویان تحت حمایت اعم از دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های آن به اردوهای زیارتی- سیاحتی و آموزشی اعزام شدند.

سورگی گفت: 525 نفر تا این لحظه در اردوهای علمی، آموزشی و فرهنگی به استان های خراسان رضوی، تهران، کرمانشاه و فارس شرکت کردند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان ادامه داد: 630 نفر نیز از اردوهای فرهنگی در اردوگاه یادگاران امام امداد استان بهره مند شده اند.


برچسب ها: کمیته امداد امام خمینی - معاون امور فرهنگی - کمیته امداد امام - خراسان جنوبی - مددجویان - کمیته امداد - زیارت
آخرین اخبار سرویس:

اعزام هزار و 482 مددجو به اردوهای زیارتی و آموزشی

اعزام هزار و 482 مددجو به اردوهای زیارتی و آموزشی