مطالب مرتبط:
قطعی برق آسیب جدی در حوزه کشاورزی ایجاد کرده است
انتقال بیش از 4 هزار متکدی به مرکز آسیب دیدگان اجتماعی مشهد
تصاویر/ پخت و توزیع حلیم توسط موکب دانش آموزی در سنندج
اتابک، وزیر صمت: وزارت نیرو در هیچ استانی زیر بار اعلام زمان قطعی برق نرفته/ صنایع بزرگ را باید از شبکه برق خارج کنیم/ شرکتهای معدنی از محل مسوولیت اجتماعی مجوز دارند؛ می توانند آبادانی منطقه را به ارمغان بیاورند/ سیستان و بلوچستان در حوزه صنعت عقب است
تصاویر/ اردوی جهادی یکروزه توسط دانش آموزان گروه جهادی حوزه شهیدفهمیده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 11:252024-09-05اجتماعي

آسیب های حوزه دانش آموزی با نظام مراقبت اجتماعی کاهش می یابد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: نظام مراقبت اجتماعی، کاهش آسیب های حوزه دانش آموزی را با تکیه بر آموزه های علمی و تجارب عملی دنبال می کند.

- یزد- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: نظام مراقبت اجتماعی، کاهش آسیب های حوزه دانش آموزی را با تکیه بر آموزه های علمی و تجارب عملی دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین رحیمی زاده صبح پنجشنبه در جلسه با مدیران مدارس یزد گفت: نظام مراقبت اجتماعی برای رده های مختلف از دبستان تا دانشگاه برنامه دارد و مناسب هر مقطع و متناسب با موضوعات مبتلابه رده سنی مقاطع مختلف، داده های آموزشی در نظر می گیرد.

وی دغدغه مربیان مدارس را در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی قابل تقدیر ذکر کرد و افزود: قطعاً پیشگیری از آسیب های حوزه دانش آموزی همچون سایر مراتب آموزش علمی برای مربیان مهم است و این مهم و این دغدغه مندی قابل تحسین و تقدیر است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد تصریح کرد: موضوعات و مسائل قابل طرح و گوشزد و هشدار در جمع های دانش آموزی از دل اطلاعات مرتبط با پرونده های قضایی استحصال می شود و به صورت ملموس و قابل پذیرش، موضوعات برای دانش آموزان طرح و شرح شود.


برچسب ها: اجتماعی - دانش آموزی - پیشگیری از وقوع جرم - دادگستری استان یزد - پیشگیری - دادگستری استان - معاون اجتماعی
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های حوزه دانش آموزی با نظام مراقبت اجتماعی کاهش می یابد

آسیب های حوزه دانش آموزی با نظام مراقبت اجتماعی کاهش می یابد