مطالب مرتبط:
ترس و وحشت صهیونیست از نام ایران به برکت خون شهدا است
جولان فرآورده های غذایی قاچاق در فروشگاه های زنجیره ای
علت ترس کودکان از تاریکی و راه های مقابله با آن
باغ فردوس محل جولان جوان های پرانگیزه
جولان فراورده های غذایی غیر مجاز در فروشگاه های زنجیره ای
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 07:252024-09-08سياسي

جولان ترس در شهر!


از هزاران سال پیش کە انسان ها گرگ ها را در راستای رفع نیازهای خود اهلی کردند و عنوان سگ را برای آن ها برگزیدند، سگ ها هموارە نمادی از وفاداری و حافظ جان و مال انسان بودەاند، - ایسنا/کردستان از هزاران سال پیش کە انسان ها گرگ ها را در راستای رفع نیازهای خود اهلی کردند و عنوان سگ را برای آن ها برگزیدند، سگ ها هموارە نمادی از وفاداری و حافظ جان و مال انسان بودەاند، موجود وفاداری کە امروزە حضور و جولانش در کوچەپس کوچەهای شهر نە تنها حافظ و نگهبان نیست کە رعب آور نیز هست.

بحث سگ های ولگرد، بی صاحاب یا هرآنچە کە اسمش را می گذارید، از آن بحث هایی است کە گویی تمامی ندارد و بە معضلی اساسی در شهرها و روستاها تبدیل و اعتراض همگان را بە این چالش برانگیختە است.

سال ها است کە شهرداری ها بە عنوان متولی اصلی در این حوزە سعی در جمع آوری سگ های بلاصاحبی را داشتە کە در شهرها و مناطق مسکونی جولان دادە و امنیت و آسایش روحی و روانی مردم را نشانە گرفتەاند، اما هربار بە دلایل مختلفی از جملە افزایش جمعیت سگ های ولگرد و یا ترس از انتقاد و حمایت افراد بە ظاهر حیوان دوست این طرح را نیمەتمام و بە صورت ناقص رها کردەاست.

از آنجا کە افراط و تفریط در هر عملی باعث زیان است، در چند سال اخیر نیز حمایت افراطی دوستداران حیات وحش از سگ ها و گربەهای ولگرد سطح شهر و غذ


برچسب ها: وفاداری - انسان - سگ ها - جولان - انسان ها - هزاران - حافظ
آخرین اخبار سرویس:

جولان ترس در شهر!

جولان ترس در شهر!