مطالب مرتبط:
کمبود 15 هزار و 500 معلم برای سال تحصلی جدید در استان بوشهر
آغاز افتتاح و عملیات اجرایی 23 پروژه ارتباطی در استان بوشهر
بهره برداری از 250 کلاس درس تا آغاز سال تحصیلی در استان اردبیل
افتتاح و آغاز اجرای 14 طرح برق رسانی در استان بوشهر
مراسم آغاز سال زراعی جدید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 17:202024-08-26اجتماعي

15 هزار و 500 معلم سال تحصلی جدید را در استان بوشهر آغاز می کنند


مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با وجود کمبود معلم، با برنامه ریزی انجام شده 15 هزار و 500 معلم برای سال تحصیلی جدید در کلاس های درس در سراسر استان حاضر می شوند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر ، حمداله اژدری با عنوان اینکه در چند سال اخیر به دلیل نرخ بالای بازنشستگی که در بین فرهنگیان بوده دچار کمبود نیروی انسانی شده ایم، افزود: کمبود انباشته شده ای مربوط به سال های قبل داریم که با برگزاری آزمون های استخدامی از سال گذشته این مشکل تا حد زیادی مرتفع می شود.

  وی اضافه کرد: در همین راستا هزار و 150 نفر در آزمون استخدامی که برگزار شد شرکت کردند که دو بخش دبیری و آموزگاری اعلام نتیجه شده و در دوره کیفیت بخشی هم در هفته های آینده نتایج اعلام می شود و ظرفیت خوبی برای پذیرش نیروی جدید داریم.

مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: همچنین از ظرفیت نیروی انسانی همکاران شاغل که به طور غیرموظف همکاری می کنند، همکاران بازنشسته، نیرو های خرید خدمات و دانشجو معلمان سال آخر برای جبران این کمبود استفاده خواهیم کرد.

 وی با عان این که در مجموع در مهرماه کمبود 15 هزار و 500 معلم خواهیم داشت، عنوان کرد: کمبود معلم بیشتر در مقطع ابتدایی است که با جذب خوبی که در دوره ابت


برچسب ها: منابع انسانی - استان بوشهر - اداره کل آموزش و پرورش - امور اداری - برگزار - آموزش و پرورش استان - کمبود نیروی انسانی
آخرین اخبار سرویس:

15 هزار و 500 معلم سال تحصلی جدید را در استان بوشهر آغاز می کنند

15 هزار و 500 معلم سال تحصلی جدید را در استان بوشهر آغاز می کنند