مطالب مرتبط:
پلیس: زائران قبل از روز اربعین به کشور بازگردند / وزیر کشور: 3 میلیون و 500 هزار زائر از ایران به عراق رفتند / مرز خسروی دائمی شد
مرز خسروی دائمی می شود/ پیش بینی تردد حدود 950هزار زائر ازاین مرز
مرز خسروی دائمی شد
سید حسن خمینی:نظم و ترتیب بسیار مناسبی در مرز خسروی حاکم است
مرز خسروی امسال اربعین دارای نظم و انضباط بسیار خوبی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 11:152024-08-23اجتماعي

مرز خسروی دائمی شد


اسکندر مومنی ، وزیر کشور در نخستین سفر استانی خود، صبح جمعه با استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی و بلافاصله راهی مرز خسروی شده است.

- وزیر کشور گفت: تاکنون 3 میلیون و 500 هزار زائر از ایران به عراق رفته اند و 2 میلیون زائر به ایران بازگشته ا ند و از ز ائران می خواهیم هر چه سریعتربه کشور بازگردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، نشست ستاد اربعین استان کرمانشاه با حضور وزیر کشور در سالن جلسات فراجا در مرز بین المللی خسروی برگزار شد.

 در این جلسه که استاندار کرمانشاه و اعضای ستاد اربعین استان حضور داشتند، وضعیت زیرساخت های مرز بین المللی خسروی، روند تردد زائران اربعین حسینی از این مرز و آمادگی استان کرمانشاه برای میزبانی از زائران اربعین در مسیر بازگشت، بررسی و پیگیری شد.

 3 میلیون و 500 هزار زائر از ایران به عراق رفتند اسکندر مومنی وزیر کشور در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداقوت می گویم به د ست اندارکان مسئولان اربعین در استان ها و برنامه ریزی خوبی که برای این مراسم عظیم داشتند و امروز تردد در مرزها مشکلی ندارد.

 وی با بیان اینکه در مرز خسروی ترد د به خوبی در حال انجام است و طبق آمار 15 درصد ترددها از این مرز انجام شده چرا که زیرساخت ها خوب است و زائران مشکلی در تردد ندارند، افزود:


برچسب ها: استان کرمانشاه - استان - وزیر کشور - کرمانشاه - زائران اربعین - اربعین - اسکندر مومنی
آخرین اخبار سرویس:

مرز خسروی دائمی شد

مرز خسروی دائمی شد