مطالب مرتبط:
اجرای طرح توانمند سازی زنان روستایی در سیستان
افتتاح 1000 واحد طرح نهضت ملی مسکن شمال سیستان و بلوچستان در هفته دولت
عملیات اجرایی 6 طرح گازرسانی در سیستان و بلوچستان آغاز می شود 
2500 طرح نیمه تمام در سیستان و بلوچستان بر روی زمین مانده است
بهره برداری از 768 طرح در هفته دولت امسال در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 12:502024-08-24اقتصادي

اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سیستان و بلوچستان


فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ارزش بیش از 195 میلیارد ریال توسط مرزداران استان خبر داد.

- فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ارزش بیش از 195 میلیارد ریال توسط مرزداران استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رضا شجاعی فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزداران استان سیستان و بلوچستان موفق شدند در سراسر مرزهای استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی قاچاقچیان را زمینگیر و مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را کشف کنند.

وی با اشاره به توفیقات مرزبانان طی این چند رشته عملیات مرزی، اظهار کرد: مرزبانان با اجرای تاکتیک های رزمی و عملیاتی علیه قاچاقچیان؛ 93 هزار و 140 لیتر فرآورده های سوختی، 4 میلیون 519 هزار و 459 عدد انواع دارو، 799 اقلام ضدفرهنگی، 536 قطعه انواع لوازم یدکی خودرو، 3 تن و 545 کیلوگرم آرد، 6 هزار و 240 عدد انواع بطری نوشیدنی، 2 هزار و 500 لیتر روغن خوراکی، 130 عدد پرنده زینتی (طوطی) و 5 قلاده میمون را کشف کردند.

این مقام ارشد مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف 32 دستگاه انواع وسیله نقلیه و دستگیری 17 قاچاقچی، افزود: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله


برچسب ها: استان سیستان و بلوچستان - سیستان و بلوچستان - مبارزه با قاچاق کالا - قاچاق کالا و ارز - مبارزه با قاچاق - فرمانده مرزبانی - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سیستان و بلوچستان

اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سیستان و بلوچستان