مطالب مرتبط:
محبی نجم آبادی: ایران خودرو اموال مردم را برگرداند
لاتاری خودرو در ایران؛ بازی ناعادلانه با امید های مردم/ مقایسه فروش خودرو توسط ایران خودرو با فولکس واگن، مرسدس بنز و تویوتا
چند میلیون نفری که برای خودرو شرکت کردند تقاضای واقعی نداشتند/مردم در حال بیمه کردن خود در مقابل تورم هستند/در دنیا تنها 5 کشور تورم بالای 40 درصد دارند که ایران یکی از آن هاست/ تورم با جادو تک رقمی نمی شود، همین که مردم خبر مثبت سیاست خارجی بشنوند، انتظارات تورمی کاهش می یابد/50 درصد
طرح جدید دولت برای واردات خودرو | واردات خودرو برای همه مردم آزاد شد؟ | با خرید این خودرو میلیاردی سود کنید
قیمت خودرو های ایران خودرو امروز پنجشنبه 22 شهریور 1403 + جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 11:552024-09-17سياسي

ایران خودرو اموال مردم را با احتساب سود بازگرداند


ایران خودرو در جذب صدها هزار میلیارد تومان از اموال ملت مظلوم رفتار خلاف عرفی داشته است که باید با فوریت و احتساب سود به مردم عودت داده شود.

- یک نماینده مجلس گفت: ایران خودرو در جذب صدها هزار میلیارد تومان از اموال ملت مظلوم رفتار خلاف عرفی داشته است که باید با فوریت و احتساب سود به مردم عودت داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز محبی نجم آبادی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری شفاهی، گفت: ایران خودرو در جذب صدها هزار میلیارد تومان از اموال ملت مظلوم رفتار خلاف عرفی داشته است که باید با فوریت و احتساب سود به مردم عودت داده شود.

وی افزود: از رییس جمهور درخواست دارم از این سو استفاده نابه جا که ممکن است توسط سایر شرکت های خودروسازی نیز تکرار شود، جلوگیری کرده و از حقوق مردم دفاع کند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بی توجهی به تعویض خودروهای فرسوده به ویژه تاکسی های فرسوده و بی عملی ایران خودرو به تعهدات، خودروسازی داخلی را به دردسری بزرگ برای عموم مردم ایران تبدیل کرده است.

محبی نجم آبادی در ادامه ، گفت: از رییس جمهور درخواست دارم نسبت به اصحاب فتنه 88 و اغتشاشات به توصیه های دلسوزان و مصلحان حقیقی ملت عنایت داشته باشد، چرا که آن ها باعث خسارت های جبران ناپذیری در کشور شده و پیاده نظام رسانه ای آن ها


برچسب ها: ایران خودرو - میلیارد تومان - خودرو - مردم - میلیارد - اموال - ایران
آخرین اخبار سرویس:

ایران خودرو اموال مردم را با احتساب سود بازگرداند

ایران خودرو اموال مردم را با احتساب سود بازگرداند