مطالب مرتبط:
جشن بازگشایی مدارس، ایثار و نماز در کردستان برگزار می شود
آخرین هماهنگی های بازگشایی مدارس در کرمان/شرکت مس به تعهد ساخت مدرسه عمل کند
5 کارتون کودکانه زیبا با موضوع بازگشایی مدارس
شهر زنجان آماده بازگشایی مدارس است
اجرای طرح ویژه پلیس برای بازگشایی مدارس در کردستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 16:452024-09-14اجتماعي

مراسم بازگشایی مدارس قم در مدرسه زمان زاده قنوات برگزار می شود


مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت: مراسم بازگشایی مدارس قم اول مهرماه در مدرسه خیرساز زمان زاده در منطقه قنوات استان قم برگزار می شود.

- قم- مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت: مراسم بازگشایی مدارس قم اول مهرماه در مدرسه خیرساز زمان زاده در منطقه قنوات استان قم برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا رحیمی ظهر شنبه در نشست هیأت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم گفت: طرح شهید عجمیان در راستای بهسازی و شاداب سازی مدارس در استان قم برگزار شد و در تابستان سال گذشته 250 مدرسه در مناطق محروم و در تابستان امسال نیز 250 مدرسه در بخش های کم برخوردار استان قم با مشارکت گروه های جهادی بسیج سازندگی به مرحله اجرا در آمد.

رحیمی با اشاره به برنامه آغاز سال تحصیلی جدید در استان قم بیان کرد: این مراسم روز یکشنبه همزمان با نخستین روز از مهرماه سال جاری از ساعت 8 صبح در مدرسه خیرساز زمان زاده در منطقه قنوات برگزار می شود با حضور دانش آموزان، مسؤولان استانی، خیرین مدرسه ساز و خانواده های معظم شهدا برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: برنامه زنگ مهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی در نواحی و مناطق مختلف آموزش و پرورش استان قم برگزار می شود که تاکید داریم این برنامه ها در مدارس خیری، خیرین مدرسه ساز و خانواده آنان حتماً حضور


برچسب ها: استان قم - مراسم بازگشایی مدارس - بازگشایی مدارس - استان - مدیر کل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - مدرسه
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بازگشایی مدارس قم در مدرسه زمان زاده قنوات برگزار می شود

مراسم بازگشایی مدارس قم در مدرسه زمان زاده قنوات برگزار می شود