مطالب مرتبط:
اهتزاز پرچم دفاع از مردم فلسطین توسط آزادگان جهان/ گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛ نقطه اوج ترویج فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت است
پیروزی نهایی جبهه مقاومت نزدیک است/ هراس رژیم صهیونیستی از ایران
پیروزی نهایی جبهه مقاومت نزدیک است/ هراس رژیم صهیونیستی از ایران |
پیروزی نهایی جبهه مقاومت نزدیک است/ هراس رژیم صهیونیستی از ایران آفتاب نو | اخبار ورزشی
پیروزی نهایی جبهه مقاومت نزدیک است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 15:302024-08-28سياسي

رمز پیروزی جبهه مقاومت تأسی از فرهنگ جهاد و شهادت است


رمز پیروزی جبهه مقاومت، ایمان و اعتقاد به نصرت الهی، علم و بصیرت و فرهنگ جهاد و شهادت در برابر پروژه استعماری صهیونیستی جهانی است.

- خلف المفتاح گفت: رمز پیروزی جبهه مقاومت، ایمان و اعتقاد به نصرت الهی، علم و بصیرت و فرهنگ جهاد و شهادت در برابر پروژه استعماری صهیونیستی جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه با همکاری مؤسسه بین المللی قدس و انجمن دوستی فلسطین و ایران در دمشق، نشست تخصصی ثبات عقیده ای جبهه مقاومت قبل و بعد از شهادت هنیه را با حضور اندیشمندان و تحلیلگران و شخصیت های حزبی سوریه و فلسطین، شخصیت های اجتماعی، علمی، فرهنگی و جمعی از ایرانیان مقیم دمشق در سالن اجتماعات امام خمینی(ره) رایزنی فرهنگی برگزار کرد.

در این نشست که با سخنان حمیدرضا مختص آبادی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دمشق آغاز شد، خلف المفتاح، رییس مؤسسه بین المللی قدس و محمد البحیصی، رییس انجمن دوستی فلسطین و ایران در سوریه هر کدام در خصوص تحولات همه جانبه منطقه از عملیات طوفان الاقصی، عملیات الوعد الصادق تا شهادت اسماعیل هنیه به ایراد سخنرانی پرداختند.

مختص آبادی با انتقاد شدید از سیاست های دوگانه اتحادیه اروپا و قدرت های غربی در قبال مسئله فلسطین و رژیم صهیونیستی، گفت: جنگ غزه معیارهای دوگانه کشورهای


برچسب ها: جبهه مقاومت - جمهوری اسلامی ایران - فرهنگ - جهاد و شهادت - رایزنی فرهنگی - جمهوری اسلامی - مقاومت
آخرین اخبار سرویس:

رمز پیروزی جبهه مقاومت تأسی از فرهنگ جهاد و شهادت است

رمز پیروزی جبهه مقاومت تأسی از فرهنگ جهاد و شهادت است