مطالب مرتبط:
علی شریعتی متهم ردیف اول؟!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 10:152024-09-09سياسي

کسی به شریعتی نزدیک نشود!


این روزها کسانی بار دیگر نگران گرایش مجدد مردم و جوانان به جلال و شریعتی اند و حتی حاضر به نقد او یا برگزاری مناظره با موافقان او نیستند بلکه بهتر این دیده اند که با هجو شریعتی و با استهزای او و کشیدن کاریکاتورش فرصت فکرکردن و تأمل در آرای او را به مخاطبانشان ندهند.

- این روزها کسانی بار دیگر نگران گرایش مجدد مردم و جوانان به جلال و شریعتی اند و حتی حاضر به نقد او یا برگزاری مناظره با موافقان او نیستند بلکه بهتر این دیده اند که با هجو شریعتی و با استهزای او و کشیدن کاریکاتورش فرصت فکرکردن و تأمل در آرای او را به مخاطبانشان ندهند.

البته به نظر می رسد این کار خیلی نظر پروژه بازان جدید را تأمین نکند و مثل همه این سال ها تیرشان به سنگ بخورد؛ اما باز هم نباید به سکوت و محافظه کاری و پشت هم اندازی موافقان روشنفکری دینی بی اعتنا بود و به آن ها خرده نگرفت.

به قول عبارت عمیق معروف: ما فقط پاسخگوی گفته ها و کرده های خود نیستیم؛ بابت آنچه نگفته و نکرده ایم هم باید رو به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تقی دژاکام در یادداشتی در کانال تلگرامی خورشید نوشت: حواسشان جمع بود و درست به هدف زدند؛ اول رفتند سراغ مطهری که عنوان ایدئولوگ انقلاب اسلامی را به او داده بودند.


برچسب ها: شریعتی - موافقان - برگزاری - روشنفکری دینی - جوانان - مناظره - گرایش
آخرین اخبار سرویس:

کسی به شریعتی نزدیک نشود!

کسی به شریعتی نزدیک نشود!