مطالب مرتبط:
همکاری دستگاه ها برای اجرای طرح اشتغال فارغ التحصیلان ضروری است
اظهارات وزیر کشور عراق درباره روند اجرای طرح امنیتی ویژه اربعین
اجرای طرح گام های عاشقانه در خراسان جنوبی
دولت جدید فروش فرآورده را به پالایشگاه ها واگذار کند| 2 میلیارد دلار، سرمایه مورد نیاز اجرای طرح ها
اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 18:102024-08-24ورزشي

ضرورت تعامل بین وزارت ورزش و ارتش برای اجرای طرح ها


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، فرماندهان نیروی هوایی با وزیر جدید ورزش و جوانان دیدار کرد.

- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، فرماندهان نیروی هوایی با وزیر جدید ورزش و جوانان دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرسرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در دیدار با احمد دنیامالی، ضمن آرزوی موفقیت برای وزیر ورزش و جوانان در مسئولیت جدید و توسعه دو حوزه ورزش و جوانان اظهار داشت: بهره وری از ظرفیت های ارتش و وزارت ورزش و جوانان در چارچوب همکاری های دوطرفه، ما را به اهداف کلان سازمانی و ملی نزدیک تر می کند.

وی درباره اهمیت راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان از مهمترین وزارتخانه های کشور است که مستقیماً با جوانان و خانواده ها در ارتباط است و به صورت تخصصی در این حوزه ها فعالیت می کند.

وی با تاکید بر لزوم استفاده حداکثری از نیروی انسانی ارتش با همکاری این وزارتخانه افزود: سالانه نیروی انسانی ارزنده و چشمگیری وارد ارتش می شود.

قطعاً وزارت ورزش و جوانان، طرح ها و برنامه های متعددی در راستای پرورش و بهره وری از ظرفیت های این نیروی انسانی جوان خواهد داشت که می توان با تعاملات دوطرفه، این طرح ها را در ارتش اجرا کرد.


برچسب ها: ورزش و جوانان - وزارت ورزش و جوانان - جوانان - ارتش جمهوری اسلامی ایران - فرماندهان نیروی هوایی - وزارت ورزش - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تعامل بین وزارت ورزش و ارتش برای اجرای طرح ها

ضرورت تعامل بین وزارت ورزش و ارتش برای اجرای طرح ها