مطالب مرتبط:
هلال احمر البرز به حالت آماده باش درآمد
آماده باش امدادگران در پی صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی در البرز
راهداری البرز در حالت آماده باش قرار گرفت
آماده باش هلال احمر در این استان ها | هشدار قرمز هواشناسی البرز
هشدار برای تهران صادر شد؛ آماده باش کامل دستگاه ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 11:052024-09-28اجتماعي

آماده باش همه دستگاه های البرز برای مقابله با بحران های احتمالی


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از آماده باش همه دستگاه ها برای مقابله با بحران های احتمالی ناشی از صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی در این استان خبر داد.

- کرج- مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از آماده باش همه دستگاه ها برای مقابله با بحران های احتمالی ناشی از صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی مهرور صبح شنبه در گفتگو با رسانه ها با با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی استان البرز مبنی بر رگبار شدید، رعد و برق، وزش باد شدید، وقوع گرد و خاک و کاهش دما اظهار کرد: احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها، مسیل ها و سقوط سنگ در جاده های کوهستانی و آبگرفتگی معابر، لغزندگی و اختلال در تردد و خسارت به محصولات کشاورزی وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز به اعلام آماده باش همه دستگاه های استان از سوی این اداره کل اشاره کرد و گفت: حضور در محل خدمت، خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، روستاییان، کشاورزان، دامداران باغداران و گردشگران و مسافران عبوری لازم و ضروری است.

وی با تاکید بر عدم تردد در محورهای پرخطر، عدم اسکان و چادر زدن و یا توقف در بستر و حریم رودخانه و مسیل ها و مکان های مرتفع و تپه ها، زیر درختان، سیم های برق هوایی، لوله ها، فنس های فلزی و پهنه های آبی اضافه کرد: از صعود ب


برچسب ها: مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - بحران استانداری - استانداری البرز - مقابله با بحران - استان - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش همه دستگاه های البرز برای مقابله با بحران های احتمالی

آماده باش همه دستگاه های البرز برای مقابله با بحران های احتمالی