مطالب مرتبط:
بقایی حملات آمریکا و انگلیس به مناطقی از یمن را به شدت محکوم کرد
حملات آمریکا و انگلیس به یمن نقض فاحش منشور ملل متحد است
واکنش تند وزارت خارجه ایران به شهادت یحیی السنوار
ایران حملات آمریکا و انگلیس به صنعا و صعده را به شدت محکوم کرد
روایت سخنگوی وزارت امور خارجه از حضور عراقچی در نشست 3+3
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مهر 1403 ساعت 20:352024-10-18بين الملل

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به حملات جدید آمریکا و انگلیس به مناطقی در یمن


سخنگوی وزارت امور خارجه اسلامی ایران حملات آمریکا و انگلیس به مناطقی از صنعا و صعده در یمن را به عنوان نقض فاحش منشور ملل متحد و قواعد حقوق بین الملل در رابطه با منع توسل به زور و احترام به تمامیت سرزمینی کشورها توصیف و آن را به شدت محکوم کرد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه اسلامی ایران حملات آمریکا و انگلیس به مناطقی از صنعا و صعده در یمن را به عنوان نقض فاحش منشور ملل متحد و قواعد حقوق بین الملل در رابطه با منع توسل به زور و احترام به تمامیت سرزمینی کشورها توصیف و آن را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل بقایی تعرض هوایی آمریکا و انگلیس به یمن، همزمان با تداوم حمایت تسلیحاتی و سیاسی این دو کشور از رژیم اسراییل در نسل کشی و کشتار مردم فلسطین و لبنان را گواه بارز همدستی و شراکت آنها در جنایات رژیم صهیونیستی دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد که این اقدامات تجاوزکارانه و بی پروای آمریکا و انگلیس علیه مردم مظلوم و شجاع یمن، به مثابه مشارکت خطرناک این دو کشور در تشدید ناامنی و تنش در منطقه غرب آسیا بوده و رژیم اسراییل را نیز در استمرار نسل کشی و جنگ افروزی جری تر می کند.

بقایی با تجلیل از حمایت شرافتمندانه یمنی ها از ملت مظلوم فلسطین و لبنان تصریح کرد: اقدام آمریکا و انگلیس در حمله به یمن و تخریب زیرساخت های حیاتی


برچسب ها: سخنگوی وزارت امور خارجه - سخنگوی وزارت - وزارت امور خارجه - امور خارجه - حقوق بین الملل - منشور ملل متحد - سخنگوی
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به حملات جدید آمریکا و انگلیس به مناطقی در یمن

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به حملات جدید آمریکا و انگلیس به مناطقی در یمن