مطالب مرتبط:
پزشکیان: براساس حقوق مشروع و با هدف صلح و امنیت برای ایران و منطقه، پاسخ قاطع به تجاوزات رژیم صهیونیستی داده شد / نتانیاهو بداند، ایران جنگ طلب نیست، اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می ایستد / این تنها گوشه ای از توان ماست؛ با ایران وارد درگیری نشوید
اردن: وخامت اوضاع، منطقه را وارد درگیری فاجعه باری می کند
درگیری در رختکن استقلال از کجا شروع شد؟
پیام پزشکیان پس از پاسخ موشکی ایران به اسراییل/ رییس جمهور: نتانیاهو بداند، ایران جنگ طلب نیست اما در برابر هر تهدیدی قاطعانه می ایستد/ این تنها گوشه ای از توان ماست؛ با ایران وارد درگیری نشوید
لحظات درگیری موشک های ایران با سامانه پیکان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1403 ساعت 11:252024-10-02بين الملل

عمان: اشغالگری، دلیل درگیری در منطقه است


در پی تحولات اخیر در منطقه و تداوم جنایات صهیونیست ها و حملات مرگبار آن به لبنان، سوریه، یمن و غزه، وزارت خارجه عمان خواستار خویشتن داری تمامی طرف ها شد.

- در پی تحولات اخیر در منطقه و تداوم جنایات صهیونیست ها و حملات مرگبار آن به لبنان، سوریه، یمن و غزه، وزارت خارجه عمان خواستار خویشتن داری تمامی طرف ها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه وزارت خارجه عمان آمده است: با دقت فراوان تحولات تشدید تنش نظامی در منطقه و جدیت عواقب آن را دنبال می کنیم.

طبق گزارش روزنامه الصحوه عمان، این وزارتخانه بر اهمیت خویشتن داری تمامی طرف ها به منظور دور نگه داشتن منطقه و مردم آن از خطرهای جنگ تاکید کرد.

وزارت خارجه عمان در ادامه تاکید کرد: عمان تجاوز وحشیانه اسراییل به خاک لبنان و ترورهای سیاسی غیرمسئولانه همراه با آن را که هیچ گونه توجهی به هنجارها و قوانین بین المللی را در نظر نمی گیرد، محکوم می کند.

در ادامه این بیانیه اضافه شد: عمان همچنین مخالفت خود را با ادامه نادیده گرفتن قطعنامه های مشروع بین المللی که خواستار خروج کامل اسراییل از سرزمین های اشغالی فلسطین و عربی است، اعلام می کند.

این وزارتخانه افزود: اشغالگری که بیش از هفتاد سال ادامه داشته است، دلیل اصلی تداوم درگیری ها و خشونت ها در منطقه است و مانع از هرگونه تلاش واقعی برای حفظ حقوق


برچسب ها: وزارت خارجه - خویشتن داری - عمان - منطقه - وزارت - صهیونیست ها - خارجه
آخرین اخبار سرویس:

عمان: اشغالگری، دلیل درگیری در منطقه است

عمان: اشغالگری، دلیل درگیری در منطقه است