مطالب مرتبط:
اختصاص تعدادی از آمبولانس های سازمان اورژانس برای خدمت به مردم سیستان و بلوچستان
آغاز عملیات حفاظت و مرمت سه قلعه تاریخی در جنوب سیستان و بلوچستان
اراک و سیستان و بلوچستان کمترین و بیشترین نرخ بیکاری در کشور را دارند
برق رسانی به 70 روستای سیستان و بلوچستان
بومی سازی قوام دهنده های صنعت غذا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 07:202024-10-14پزشكي

قوانین استخدامی مراکز اورژانس در سیستان و بلوچستان بومی سازی شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سیستان وبلوچستان شرایط خاص و متفاوتی دارد و طبیعتاً باید ویژه تر نیز در سطح کلان ملی به آن نگاه شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: سیستان وبلوچستان شرایط خاص و متفاوتی دارد و طبیعتاً باید ویژه تر نیز در سطح کلان ملی به آن نگاه شود.

دکتر حبیب غزنوی در بازدید شامگاه یکشنبه، معیاد فر، رییس اورژانس کشور از زیرساخت های اورژانس زاهدان افزود: اگر سیاست ها و قوانین استخدامی مراکز اورژانس در این استان بومی سازی شود به طور حتم شاهد استقبال بیشتر کارشناسان فوریت های پزشکی برای فعالیت در این استان خواهیم بود و علاوه بر جذب بیشتر نیروهای بومی می توان از سایر استان ها نیز افراد توانمند و علاقه مند را بکار گیری کنیم.

وی تاکید کرد: در همین راستا ما هم اکنون در حوزه دانشگاه علوم پزشکی پایگاه اورژانس آماده افتتاح داریم اما به دلیل کمبود نیرو امکان افتتاح وجود ندارد که یک معظل جدی است که باید در سطح ملی به آن پرداخته شود و با تغییر سیاست های جذب نیرو قدری از این موارد را مرتفع کنیم.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز اظهار کرد: خوشبختانه تمامی پایگاه های اورژانس تحت نظر این دانشگاه با 6 تکنسین در حال خدمات رسانی به مردم عزیز استان هستن


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی زاهدان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - اورژانس - دانشگاه علوم - سیستان و بلوچستان - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

قوانین استخدامی مراکز اورژانس در سیستان و بلوچستان بومی سازی شود

قوانین استخدامی مراکز اورژانس در سیستان و بلوچستان بومی سازی شود