مطالب مرتبط:
نظام سلطه از حرف نو انقلاب اسلامی واهمه داشت
عارف: هرگز دنبال سلاح هسته ای نبوده ایم/ دشمن پرونده سرنگون کردن نظام اسلامی را برای همیشه بسته/ عنوان «فرزند شهید» پرافتخارترین عنوان ایران است
رییس جمهور در تبیین مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق ظاهر شد
دشمن امروز با جنگ ترکیبی علیه نظام جمهوری اسلامی به میدان آمده است 
شهدا، حافظ انقلاب و نظام اسلامی هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1403 ساعت 15:552024-09-27سياسي

دفع شر استکبار و نظام سلطه اساس حکومت اسلامی است


امام جمعه بخش مشگین شرقی در اردبیل گفت: دفع شر استکبار و نظام سلطه اساس حکومت اسلامی است و رشد و بالندگی جامعه اسلامی در امر جهاد و مقاومت نهفته است.

- لاهرود- امام جمعه بخش مشگین شرقی در اردبیل گفت: دفع شر استکبار و نظام سلطه اساس حکومت اسلامی است و رشد و بالندگی جامعه اسلامی در امر جهاد و مقاومت نهفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش لاهرود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت پیرامون ضرورت تبیین دوران دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بخشی از هویت تاریخی ملت ایران و بخشی از حماسه ها و دلاوری های ملت قهرمان ایران است، غیور مردانی که در میدان جهاد تلاش و مبارزه کردند و فتوحات بزرگی رقم زدند.

وی تصریح کرد: حقیقتاً رشد و بالندگی جامعه اسلامی در امر جهاد و مقاومت نهفته است و امروز اگر جمهوری اسلامی همچون دوران دفاع مقدس، مقابل جنایتکاران عالم ایستاده است به جهت دستور قرآن بوده و اگر این تقابل هم نبود فساد تمام عالم را در بر می گرفت، پس اساس حکومت جمهوری اسلامی دفع شر استکبار و نظام سلطه است.

امام جمعه بخش مشگین شرقی کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب شکل گیری انقلاب اسلامی برای دشمن غیر قابل تحمل بود چرا که ایران اسلامی تفکر نوینی برای اداره


برچسب ها: اسلامی - جامعه اسلامی - حکومت اسلامی - نظام سلطه - مقاومت - استکبار - بالندگی
آخرین اخبار سرویس:

دفع شر استکبار و نظام سلطه اساس حکومت اسلامی است

دفع شر استکبار و نظام سلطه اساس حکومت اسلامی است