مطالب مرتبط:
واکنش جهاد اسلامی به اظهارات جانبدارانه وزیر خارجه آلمان از رژیم صهیونیستی
واکنش صالحی به اظهارات اخیر مسئول رسانه ای ترکیه/ باعث تکدر خاطر ایرانیان شد!
واکنش نهادهای مدنی فلسطین به اظهارات جانبدارانه وزیر خارجه آلمان
محکومیت اظهارات ضد ایرانی مدیر TRT ترکیه
قول وزیر ارشاد درباره تجدیدنظر در ممنوع الکاری بازیگران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 17:102024-10-16سياسي

واکنش وزیر ارشاد به اظهارات مدیر تی آرتی ترکیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگوی تلفنی با فخرالدین آلتون رییس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه اظهار داشت: رویکرد اصولی جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی تقویت مناسبات با همسایگان است و در میان همسایگان جمهوری ترکیه جایگاه ممتاز و قابل توجهی دارد.

وی با اشاره به روابط بسیار خوب سیاسی و فرهنگی موجود میان دو کشور افزود: اینکه سال 2025 به عنوان سال فرهنگی دو کشور تعیین شده فرصت های جدیدی را برای گسترش روابط فرهنگی بین دو کشور فراهم می کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: فرهنگ بستر تعامل، همکاری و پیوند است و دو کشور ایران و ترکیه ظرفیت فرهنگی مشترک بسیاری دارند و دو کشور باید از این ظرفیت بهره مند شوند.

صالحی تصریح کرد: اقداماتی در زمینه همکاری های رسانه ای دو کشور در ماه های اخیر انجام شده و ما هم آمادگی کامل برای تقویت همکاری های رسانه ای که مطابق با مصالح و اهداف عالی دو کشور باشد را داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: معتقدیم ضمن اینکه که باید همکاری ها را تقویت کنیم ضروری است مراقب فضای رسانه ای و افکار عمومی دو کشور باشیم و تلاش کنیم همکاری ها در مسیر منافع دو ملت انجام شود و در این ر


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی - وزیر فرهنگ و ارشاد - فرهنگی
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر ارشاد به اظهارات مدیر تی آرتی ترکیه

واکنش وزیر ارشاد به اظهارات مدیر تی آرتی ترکیه