مطالب مرتبط:
بزرگداشت حافظ در دیار هگمتانه برگزار شد
ورود رییس جمهور به اجلاس بزرگداشت مختوم قلی در عشق آباد + فیلم
امام جمعه موقت خرم آباد: عملیات وعده صادق 2 اقتدار نظام را به جهان ثابت کرد
مراسم بزرگداشت شهید «سعید شبان» در ارومیه برگزار می شود
بزرگداشت روز حافظ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مهر 1403 ساعت 21:302024-10-11فرهنگي

بزرگداشت حافظ در خرم آباد برگزار شد


هم زمان با 20 مهرماه روز حافظ، بزرگداشت این شاعر بزرگ با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و پیش کسوتان شعر و ادب، در خرم آباد برگزار شد.

- خرم آباد - هم زمان با 20 مهرماه روز حافظ، بزرگداشت این شاعر بزرگ با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و پیش کسوتان شعر و ادب، در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هم زمان با 20 مهرماه روز حافظ، بزرگداشت این شاعر بزرگ با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی پیش کسوتان شعر و ادب، و استقبال اهالی فرهنگ و ادب در محوطه قلعه فلک الافلاک برگزار شد.

تفأل به حافظ با نیت حضار، شعرخوانی تنی چند از شاعران لرستانی، مناظره ادبی میان شاعران استان، اجرای موسیقی محلی، خوشنویسی زنده ابیات حافظ از بخش های مختلف این برنامه بود.

این برنامه با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری خرم آباد و مؤسسه فرهنگی هنری راه دانایی برگزار شد.

حافظ محبوب ترین شاعر ملی ما است اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم با تأکید بر انتقال مفاهیم و ارزش ها به نسل های آینده، اظهار داشت: حافظ، بخشی از هویت ملی ما است.

وی ضمن گرامیداشت 20 مهرماه روز حافظ، گفت: حافظ محبوب ترین شاعر ملی ما است و همه ساله شمارگان بالایی از دیوان حافظ پس از قرآن به فروش می


برچسب ها: فرهنگ - خرم آباد - فرهنگی - بزرگداشت - برگزار - بزرگ - حافظ
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت حافظ در خرم آباد برگزار شد

بزرگداشت حافظ در خرم آباد برگزار شد