مطالب مرتبط:
با استرس شغلی چه کار کنیم؟
راه های غلبه بر استرس در محل کار
استرس را از خود دور کنید| پیامدهای خطرناک استرس
کار یا خانه؛ دوراهی اشتغال و خانه داری زنان حل شدنی نیست؟
طرح جدید تناسبی شدن انتخابات در دستور کار مجلس/ جزییات : مردم می توانند به نامزد ها یا ائتلاف ها رای دهند/ هر ائتلافی که حداقل 5 درصد آرا را کسب کند، می تواند در مجلس نماینده داشته باشد/ انتخابات، مرحله دوم ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 09:202024-10-13پزشكي

با استرس شغلی چه کار کنیم؟


اطلاعات به دست آمده از انگلستان نشان می دهد در میان کارکنان از هر شش نفر حدود یک نفر حداقل یک بار مشکل رایج سلامت روان از جمله افسردگی، اضطراب یا مشکلات مرتبط به استرس را تجربه می کند.

- اطلاعات به دست آمده از انگلستان نشان می دهد در میان کارکنان از هر شش نفر حدود یک نفر حداقل یک بار مشکل رایج سلامت روان از جمله افسردگی، اضطراب یا مشکلات مرتبط به استرس را تجربه می کند.

مدیر گروه سلامت روانی و اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت خوزستان، گفت: شرایط خطرآفرین در سازمان را به حداقل برسانید و موجباتی را فراهم آورید که افراد در معرض خطر محرک های تنش های اضافی قرار نگیرند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کار می تواند منبع رضایت، فشار روانی، حمایت، تعارض، هیجان، ارتباط، خشم و ناامیدی باشد؛ برنامه های سلامت روان در محل کار می تواند افراد در معرض خطر را شناسایی و آنها را به درمان متصل کند و برای کمک به افراد در کاهش و مدیریت استرس حمایت هایی را ایجاد کند، به عنوان مثال چه کسانی می توانند نوبت کار شوند و مبتلایان به کدام بیماری ها نباید شب کاری کنند.

  دکتر رضا دواساز ایرانی، مدیر گروه سلامت روانی و اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به هفته ملی سلامت روان اظهار کرد: سلامت روان در محیط کار حالتی از رفاه و آسایش است؛ در این حالت فرد می تواند با


برچسب ها: سلامت روان - در معرض خطر - روان - سلامت - انگلستان - مشکل - معرض خطر
آخرین اخبار سرویس:

با استرس شغلی چه کار کنیم؟

با استرس شغلی چه کار کنیم؟