مطالب مرتبط:
بوی جبهه عطر شهادت
خون شهدا حرکت کوبنده جبهه مقاومت را تضمین می کند
فیلم/ اجتماع بزرگ اراکی ها در حمایت از جبهه مقاومت
خون شهدا حرکت کوبنده جبهه مقاومت را تضمین می کند
کشورهای اسلامی باید جبهه ای متحد علیه رژیم صهیونیستی تشکیل دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 13:202024-10-17سياسي

اذهان نخبگان غربی باید به سوی جبهه حق سوق پیدا کند


استاد فلسفه علم دانشگاه تهران گفت: امروز اذهان نخبگان غربی باید به سوی جبهه حق سوق پیدا کند و با روشنگری بایستی چهره ناپاک و پلید جنایت کاران جهان از جمله آمریکا و اسراییل آشکار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید زیبا کلام پیش از ظهر پنجشنبه در همایش تولد قیام که در سالن همایش مجتمع هدایت قم برگزار شد، اظهار کرد: نسبت به تحولات منطقه باید دید کلان و جامعی داشته باشیم، چراکه بسیاری از این رویدادها راهبردی بوده اند.

استاد فلسفه علم دانشگاه تهران بیان کرد: سیطره طلبان و شرور ترین دشمنان بشریت سعی دارند تا وجهه ایران اسلامی را دیو گونه جلوه بدهند تا اهداف شوم و تجاوزگرایانه خود را اجرا کنند.

این تحلیلگر اندیشه سیاسی ابراز کرد: مبارزه با مستکبران جهانی و مساله نابودی رژیم صهیونیستی همواره از آغاز انقلاب اسلامی مطرح شده است و بسیاری از مجامع غربی درباره این موضوع تحقیق و مباحثه دارند.

وی تصریح کرد: مجامع غربی و آمریکایی برای ستیز با جمهوری اسلامی ایران صنعت هسته ای را مورد هدف قرار داده اند و این سیاست مبهم آنان است.

زیبا کلام ادامه داد: امروز نفرت و برائت تمام ملت های جهان به جهت نسل کشی تمام عیار صهیونیست ها به اوج خود رسیده است و حتی بسیاری از پارلمان های غربی نیز به این جنایات معترف شده اند.


برچسب ها: دانشگاه تهران - استاد فلسفه - نابودی رژیم صهیونیستی - آمریکا و اسراییل - دانشگاه - رژیم صهیونیستی - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

اذهان نخبگان غربی باید به سوی جبهه حق سوق پیدا کند

اذهان نخبگان غربی باید به سوی جبهه حق سوق پیدا کند