مطالب مرتبط:
پویش همه حاضر در استان البرز اجرا شد
پویش «همه حاضر» در استان البرز اجرا شد
پویش «همه حاضر» در استان البرز در حال اجرا است
نهضت مدرسه آرایی در استان سمنان اجرا شد
طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در دشتستان اجرا می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 12:452024-09-23اجتماعي

طرح قاضی مدرسه در مدارس استان البرز اجرا می شود


نشست هم اندیشی اجرای طرح قاضی مدرسه در مدارس استان البرز به میزبانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز برگزار شد.

- ایسنا/البرز نشست هم اندیشی اجرای طرح قاضی مدرسه در مدارس استان البرز به میزبانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز برگزار شد.

فرید نجف نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز در این جلسه که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، رییس هیأت مدیره مرکز امور وکلا و مشاوران حقوقی قوه قضاییه استان، رییس هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان و هیأت همراه برگزار شد، با بیان اینکه آموزش دادن به دانش آموزان در مورد مفاهیم حقوقی، در درک بهتر حقوق، تکالیف و وظایف به آن ها کمک می کند و می تواند تاثیر قابل توجهی در یادگیری مهارت های ارتباطی، تفکر منطقی و تحلیلی، حل مسئله و مسائل مرتبط با آن داشته باشد، گفت: با آگاهی بخشی به کودکان و نوجوانان در حوزه حقوق فردی و جمعی، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش ضریب پیشگیری از جرایم و ناهنجاری ها خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری البرز، دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم استان البرز گفت: این طرح باید در چهار گروه دانش آموزان، اولیاء، مدیران و مربیان اجرا شود و در خصوص ضرورت اجرای طرح بیان کرد: با


برچسب ها: استان البرز - پیشگیری از وقوع جرم - مدارس استان البرز - استان - البرز - دادگستری - مدارس استان
آخرین اخبار سرویس:

طرح قاضی مدرسه در مدارس استان البرز اجرا می شود

طرح قاضی مدرسه در مدارس استان البرز اجرا می شود