مطالب مرتبط:
زنگ آغاز سال تحصیلی نواخته شد/ تحصیل 16.5 میلیون دانش آموز در کشور
17 میلیون دانش آموز در کشور از امروز آغاز سال تحصیلی جشن گرفتند
17 میلیون دانش آموز در کشور از امروز آغاز سال تحصیلی راجشن گرفتند
229 هزار دانش آموز زنجانی سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند
آمادگی قم برای آغاز سال تحصیلی جدید با 315 هزار دانش آموز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مهر 1403 ساعت 11:002024-09-22اجتماعي

آغاز سال تحصیلی برای بیش از نیم میلیون دانش آموز در البرز


معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در مراسم آغاز سال تحصیلی برای 520 هزار دانش آموز در استان البرز گفت: دولت به دنبال رفع مشکلات وزارت آموزش و پرورش در حوزه تامین نیروی انسانی است.

- آغاز سال تحصیلی برای بیش از نیم میلیون دانش آموز در البرز ایسنا/البرز معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در مراسم آغاز سال تحصیلی برای 520 هزار دانش آموز در استان البرز گفت: دولت به دنبال رفع مشکلات وزارت آموزش و پرورش در حوزه تامین نیروی انسانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علاء الدین رفیع زاده روز یکشنبه یکم مهرماه در مراسم نواختن زنگ مهر در البرز گفت: امیدواریم با کمک کارشناسان سازمان اداری و استخدامی بتوانیم با استفاده از روش های کارشناسانه این سازمان مشکلات را رفع کنیم .

وی بیان کرد: دولت چهاردهم اکنون در حال استقرار است و یکی از دغدغه های اصلی ما با استفاده از آمایش سرزمین بررسی دقیق نیازمندی های وزارتخانه آموزش و پرورش در جذب معلمان است که بررسی های لازم انجام خواهد شد.

ضعف البرز در زیرساخت های آموزشی مجتبی عبداللهی استاندار البرز هم در این مراسم گفت: البرز به لحاظ زیرساخت های آموزشی ضعیف است و کمبودهایی دارد، اگرچه اتفاقات خوبی در این زمینه افتاده و توانسته ایم 200 مدرسه را تحویل آموزش و پرورش دهیم.


برچسب ها: سازمان اداری و استخدامی - آغاز سال تحصیلی - مراسم آغاز سال تحصیلی - سال تحصیلی - وزارت آموزش و پرورش - سازمان اداری - دانش آموز
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سال تحصیلی برای بیش از نیم میلیون دانش آموز در البرز

آغاز سال تحصیلی برای بیش از نیم میلیون دانش آموز در البرز