مطالب مرتبط:
جولان سگ های بلا صاحب در پارک ها و بوستان ها کرج
تعطیلی دوشنبه های بوستان بانوان پارک ملت مشهد
پارک های کرج تاریک است
فیلم/ لحظه شلیک موشک های حزب الله به سوی جولان اشغالی
آژیر خطر از بیم حمله پهپادی در جولان به صدا درآمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1403 ساعت 14:152024-10-03سياسي

جولان سگ های بلا صاحب در پارک ها و بوستان های کرج


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا رحیمی محمودآبادی عضو و رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج در صدوهشتاد و سومین جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تأکید کرد: - رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت امنیت شهروندان در پارک ها، گفت: سگ ها میهمانان ناخوانده ی پارک ها هستند و این در شأن یک کلان شهر نیست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، علیرضا رحیمی محمودآبادی عضو و رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج در صدوهشتاد و سومین جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تأکید کرد: روشنایی بوستان ها و پارک ها پس از احداث باید در اولویت باشد.

وی با اشاره به اینکه پارک ها و بوستان های تاریک زمینه را برای بروز جرم و بزه فراهم کرده و موجب کاهش امنیت شهروندان می شود، افزود: ضرورت دارد تا روشنایی پارک ها سریعاً در دستور کار قرار گرفته و محقق شود.

نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج در ادامه صحبت های خود به حضور سگ های بلا صاحب در پارک ها و بوستان ها اشاره کرد و افزود: این حیوانات مهمانان ناخوانده ای هستند که باعث اذیت و آزار شهروندان می شوند.


برچسب ها: شورای اسلامی شهر کرج - شورای اسلامی شهر - کمیسیون شهرسازی و معماری - شورای اسلامی - کمیسیون شهرسازی - پارک ها - کمیسیون
آخرین اخبار سرویس:

جولان سگ های بلا صاحب در پارک ها و بوستان های کرج

جولان سگ های بلا صاحب در پارک ها و بوستان های کرج