تکامل هوشمند تبلیغات و بازاریابی به کمک هوش مصنوعیبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی اخایی با بیان اینکه این پلتفرم با استفاده از اطلاعات به روز، تصمیمات هوشمندانه تری در حوزه بازاریابی اتخاذ می کند، - عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران از طراحی و ساخت یک سکو (پلتفرم) هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی برای طراحی و بهینه سازی استراتژی های تبلیغاتی توسط محققان دانشگاه تهران خبر داد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی اخایی با بیان اینکه این پلتفرم با استفاده از اطلاعات به روز، تصمیمات هوشمندانه تری در حوزه بازاریابی اتخاذ می کند، در ادامه اظهار کرد: یکی از ویژگی های کلیدی این سامانه، تخمین بهترین روند بازار (Trendsight) برای هر محصول است. وی ادامه داد: در این پلتفرم، روند بازار یک چارچوب و مدل تحلیلی است که به بررسی و پیش بینی روند های بازار می پردازد. این مدل به کسب و کار کمک می کند تا از تغییرات بازار و رفتار مصرف کنندگان آگاه شوند و استراتژی های مناسبی را برای پاسخ به این تغییرات طراحی کنند. این عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، بهره وری بال، افزایش تعامل با مشتریان، بازاریابی 360 درجه، تصمیم گیری هوشمندانه، رقابت پذیری و سرعت و مقیاس پذیری را از مزایای استفاده از این سامانه برشمرد و افزود: تحلیل بازار محص برچسب ها: بازار - دانشگاه - بازاریابی - دانشگاه تهران - پلتفرم - هوشمند - هوش مصنوعی |
آخرین اخبار سرویس: |