مطالب مرتبط:
اجرای طرح دریابست از دوم مهرماه سال جاری
طرح دریابست از دوم مهرماه امسال در آب های قشم اجرا می شود
اجرای طرح ضربتی آبرسانی به 4 هزار نفر در روستای شهید محمدی گتوند
خبر خوب؛ آماده سازی 29 هکتار اراضی در کشور برای اجرای طرح های مسکن
ایلام رتبه ی دوم اجرای طرح بیمه مادران غیرشاغل 3 فرزند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 10:102024-09-23اقتصادي

اجرای طرح دریابست در آب های قشم


طرح ممنوعیت عمومی صید تمامی گونه های آبزی(دریابست) از امروز دوشنبه به منظور ایجاد شرایط مناسب برای بازسازی ذخایر آبزیان در آب های جزیره قشم اجرا شد.

- ایسنا/هرمزگان طرح ممنوعیت عمومی صید تمامی گونه های آبزی(دریابست) از امروز دوشنبه به منظور ایجاد شرایط مناسب برای بازسازی ذخایر آبزیان در آب های جزیره قشم اجرا شد.

علیرضا گلشنی زاده، رییس اداره شیلات شهرستان قشم اظهار کرد: طرح دریابست بر اساس تصمیم کمیته مدیریت صید استان هرمزگان در آب های این استان و جزیره قشم به مدت هشت روز ادامه دارد.

وی افزود: با اجرای این طرح هیچ شناور صیادی از امروز دوم مهرماه تا نهم مهرماه اجازه فعالیت صید آبزیان را در آب های این جزیره ندارند.

گلشنی زاده ادامه داد: در صورت هرگونه فعالیت شناورهای صیادی در این مدت در آب های این جزیره به عنوان متخلف شناخته شده و طبق قانون با آنان برخورد می شود.

رییس شیلات شهرستان قشم توضیح داد: طرح دریابست در دوره های کوتاه به منظور ایجاد فرصت برای تخم گذاری آبزیان و صیانت از ذخایر آبزیان دریایی اجرا می شود.

گلشنی زاده اضافه کرد: سنگینی ناوگان صید و صیادی، قاچاق صید، استفاده از روش های غیرقانونی و مخرب صید همچون ترال، ورود شناورهای بیگانه به محدوده صیدگاه های داخلی کشور، فعالیت شناورها و قایق های صیادی فاقد پروانه و صی


برچسب ها: جزیره قشم - جزیره - آبزیان - اجرا - امروز - هرمزگان - ممنوعیت
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح دریابست در آب های قشم

اجرای طرح دریابست در آب های قشم